30x sf175s + gw5000-dt op oost
Op dinsdag 20 maart 2001 21:43 schreef VivaAtloni het volgende:
Sinds ik de 7.59 detonator heb geinstalleerd doet mijn tvtool het niet meer (het proggie wel, hij schakelt alleen niet meer over naar de tv)
Als ik het via het nvidia menu doe dan doet alles het gewoon wel, maar ik wil graag de overscan.
Op mijn 6.50 drivers deed ie het perfect!
edit:
warez request, waarschuwing #1
warez request, waarschuwing #1
ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)
Huh, wat stond er nou!
Stond er een oplossing?
Stond er een oplossing?
Warez request?????? Wat is dat voor een bullshit??
Ook al is TvTool shareware, hij moet het een kwartiertje doen na elke opstartbeurt (correct me if I'm wrong). Hij mag toch wel wat vragen?
Ook al is TvTool shareware, hij moet het een kwartiertje doen na elke opstartbeurt (correct me if I'm wrong). Hij mag toch wel wat vragen?
Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge
Thnx.....
warez request voor shareware.....

heb inmiddels die hele oude versie die wel werkt en shareware is.....
warez request voor shareware.....
heb inmiddels die hele oude versie die wel werkt en shareware is.....
ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)
JA, en als je een *nog* oudere versie hebt is-ie zelfs freeware. Ik sanp ook niet waarom iemand hier het woord Warez durft neer te zetten zonder toelichting. Gaat-ie er soms vanuit dat VivaAtloni TVTool niet legaal heeft bemachtigd? Dan ga ik vanaf nu overal posten waar windows-2000 vragen worden gesteld, want dat ligt niet echt in het budget van de gemiddelde tweaker huh?
Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur
hier een link naar die oudere versie....
Link
Link
Sorry ik heb een asus 7100t en daar werkt deze tvtool niet op.
mijn tvtool heb ik van http://come.to/tvout
mijn tvtool heb ik van http://come.to/tvout
Pagina: 1