5850 + GTS250 voor PhysX; mogelijk?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Is het mogelijk om een GTS250 aan mijn systeem toe te voegen om deze te gebruiken voor PhysX?

Ik heb een Maximus III GENE met een ASUS EAH5850.

Mvg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

Ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MineTurtle
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 23:59
Jup, dat is mogelijk. Alhoewel een GTS250 eigenlijk wel een beetje "zwaar" is om alleen physx mee te berekenen (persoonlijke mening) Ik had een tijdje terug naast mijn GTX460 een losse 9400GS hangen die dedicated to physx was dit werkte al prima (op 2 schermen van 1680x1050 en later op enkele van 1920x1080) ... En is natuurlijk beter voor de energierekening (als je dat boeit ;) ) en je voeding hoeft minder te leveren...

[ Voor 8% gewijzigd door MineTurtle op 26-09-2011 20:16 ]

Professioneel veters-strikker / Hardware Prutser / Klusserdeklus zowel thuis als bij een lokale computerboer.- Owner Minecraft-community www.dutchkingcraft.nl - Handig met hardware, onhandig met mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper 99
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 06:20
jup maar let op of het goed samen werkt

http://www.gamephys.com/tag/dedicated-physx-card/

het kan negatief zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
SVGPC schreef op maandag 26 september 2011 @ 20:15:
Jup, dat is mogelijk. Alhoewel een GTS250 eigenlijk wel een beetje "zwaar" is om alleen physx mee te berekenen (persoonlijke mening) Ik had een tijdje terug naast mijn GTX460 een losse 9400GS hangen die dedicated to physx was dit werkte al prima (op 2 schermen van 1680x1050 en later op enkele van 1920x1080) ... En is natuurlijk beter voor de energierekening (als je dat boeit ;) ) en je voeding hoeft minder te leveren...
Deze GTS250 heb ik gratis gekregen van een maat van me, omdate hij een andere GPU had gekocht, dus dat hij te zwaar is maakt mij niet zo veel uit hoor ;)

Weet iemand hier toevallig ook hoe je het werkend kunt krijgen als je een ATI kaart als "main" GPU hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pausie
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-09 23:54
volgens mij is t zo dat de GTS waarschijnlijk tegen werkt. Dacht ik ergens gelezen te hebben.

Laatst een filmpje gezien dat ze een HD5xxx kaart met een 8800GTS deden en dat de fps er niet hoger van werd... lager zelfs..

Ik zal het filmpje eens opzoeken

# Edit

Check dit maar even..

YouTube: Dedicated PhysX Card Experiment - How Powerful Does it Have to Be? Linus Tech Tips - YouTube

Woops zie net dat die ook in het linkje van Jasper99 staat.

[ Voor 34% gewijzigd door Pausie op 26-09-2011 23:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hmm ik zal het dan toch maar moeten proberen denk ik.
Als het niet lukt dan is het gewoon jammer en gaat de kaart weer weg.
Iedereen bedankt voor de informatie!
Pagina: 1