Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Sony Vaio VPCF22L1E/B full version of Adobe Photoshop Elemen

Pagina: 1
Acties:

• RogerSch
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:09
Wie kan bevestigen dat Sony op zijn Vaio VPCF22L1E/B laptop een volledig werkende Adobe Photoshop en Premiere Elements levert die niet beperkt is in tijd en functionaliteit.

Volgens een 4Launch medewerker is het normaal een trail versie geleverd wordt. Op de Sony site staat het er niet bij dat het een trail versie is (wel bij McAfee software).

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:59
Het staat er niet bij, mail Sony anders eens?

• Vinand
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14-12-2023
Naar mijn idee staat het volledige elements erop maar ik weet het niet zeker. Ik ga het morgen op de sony dealershow voor je vragen.

Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10

• RogerSch
418O2 schreef op maandag 26 september 2011 @ 17:23:
Het staat er niet bij, mail Sony anders eens?
Heb je een email adres voor mij? Op de website van Sony kwam ik uiteindelijk uit op het Sony forum waar ik ook de vraag gesteld hebt. Echter gezien het aantal topics met vragen van andere mensen waarop geen reactie is gekomen vermoed ik niet dat Sony erg actief is op hun eigen forum. |:( 8)7

• RogerSch
Vinand schreef op maandag 26 september 2011 @ 19:14:
Naar mijn idee staat het volledige elements erop maar ik weet het niet zeker. Ik ga het morgen op de sony dealershow voor je vragen.
Dat zou geweldig zijn. Alvast bedankt!

• Vinand
Ik heb net een respons gekregen van de accountmanagers van Sony en die hadden mij uitgelegd dat het om een trial versie ging en dus niet om een volledige versie. Tevens word deze versie volledig verwijderd van de nieuwe line up van Sony laptops die eraan begint te komen vanaf week 41. Ze gaan in de toekomst namelijk minder "bloatware" op de laptop zetten.

Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10

• RogerSch
Vinand schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 20:27:
Ik heb net een respons gekregen van de accountmanagers van Sony en die hadden mij uitgelegd dat het om een trial versie ging en dus niet om een volledige versie. Tevens word deze versie volledig verwijderd van de nieuwe line up van Sony laptops die eraan begint te komen vanaf week 41. Ze gaan in de toekomst namelijk minder "bloatware" op de laptop zetten.
Bedankt! Goede actie van Sony om minder "bloatware" erop te gaan zetten.
Kun je meer vertellen over de nieuwe line up. Misschien dat ik de aanschaf van een nieuwe laptop dan nog even uitstel....

• Vinand
Ze komen met een 15" variant van de CA series. Deze heeft dan een i5 en een sterkere videokaart (weet niet precies welke), blue ray speler en een Full HD scherm. Heb er zelf overigens niet veel aandacht aan besteed maar volgens mij gaat dit om het glanzende full hd scherm. (Dus niet de "premium matte vaio scherm"). De prijs is overigens wel interessant: ERP= €850,- dus de prijs zal wel hieronder liggen in de winkels.

Overigens komt Sony met de 15" SE series (full hd) waar ik in een andere topic al verder op ben ingegaan.
Vinand schreef op woensdag 21 september 2011 @ 10:49:
[...]

On topic, dat terzijde:
Op de Sony website staan ook de nieuwe S serie laptops van sony: 15" + Full HD, 7uur accuduur, volledig gemaakt van metaal, verlicht toetsenbord, minder dan 2 kilo gewicht. Ook zeker het noemen waard.
Meet the SE series:
http://www.sony.nl/product/vn-s-series/vpcse1j1e
http://www.sony.nl/product/vn-s-series/vpcse1m1e

[afbeelding]
Vinand schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 20:33:
[...]
Ik kom net van de dealershow van Sony en daar heb ik zitten spelen met de SE series. De ERP van de laptop met windows 7 home premium, staat op 1000 euro (winkel prijzen zullen dus daaronder liggen.) ERP van de proff versie of 1100 euro.

Wat me opviel van deze laptop is dat de kwaliteit van het scherm wel enorm op vooruit is gegaan ten opzichte van de SB en de SA series. Voornamelijk de verticale kijkhoek en helderheid is er op vooruit gegaan, en de kleurendekking is ook veel beter.

Pagina: 1