BCC Actiepagina/prijswinnaar(s)

Pagina: 1
Acties:

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14:22
Onlangs was er op de FP een back2school (Of zoiets) actie van BCC waarin je een 23" scherm kon winnen.
Nou vraag ik mij echter af wie de winnaar(s) is/zijn? Ik heb dit nergens terug kunnen vinden.. Heel de actie is van de wereld verdwenen :?.

Edit:
Even in mijn oudere topic gekeken en hier staat nog wel een link naar de actiepagina (Niet meer bereikbaar).

[ Voor 34% gewijzigd door D4NG3R op 26-09-2011 15:23 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• Olaf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-07-2024
Wij zijn hier als redactie zijnde niet bij betrokken maar ik krijg een update van degene die dat wel is dus dan hoor je meer. Nog even geduld dus.

Verwijderd

D4NG3R schreef op maandag 26 september 2011 @ 15:20:
Onlangs was er op de FP een back2school (Of zoiets) actie van BCC waarin je een 23" scherm kon winnen.
Nou vraag ik mij echter af wie de winnaar(s) is/zijn? Ik heb dit nergens terug kunnen vinden.. Heel de actie is van de wereld verdwenen :?.

Edit:
Even in mijn oudere topic gekeken en hier staat nog wel een link naar de actiepagina (Niet meer bereikbaar).
Beste D4NG3R,

Ik ben bij VNU Media (waar Tweakers.net onderdeel van uit maakt) verantwoordelijk voor de commerciële actie rondom de BCC weer-aan-de-slag periode.

Mijn excuses dat het niet duidelijk was dat de uitslag alleen aan de winnaar bekend gemaakt zou worden en er verder over de uitslag geen correspondentie zou plaatsvinden.

De winnaar is inmiddels bekend bij BCC en zodra hij de prijs in ontvangst heeft kunnen nemen zal er een productreview van de winnaar op Tweakers.net verschijnen.

Daarnaast wil ik je ook nog even bedanken voor de tip dat de verkeerde inches vermeld stonden op de button.

Met zeer vriendelijke groet,

Benjamin