Ik wil graag een 2e Xbox 360 aanschaffen, zodat ik op 2 locaties in huis kan gamen. Is het mogelijk om op beide xboxen met hetzelfde profiel te gamen (ik bedoel niet tegelijk overigens). Dus als ik op xbox 1 online game en punten etc haal in bijv. Modern Warfare en de volgende dag dit spel online speel op xbox 2 dat ik dan verder ga en de punten en unlocks behoudt die ik de dag ervoor op de andere xbox heb behaald?
Ik heb dit ongeveer een jaar teug geprobeerd bij een vriend thuis om in te loggen met mijn account. Je achievements en dergelijk worden dan gesynchroniseerd. Maar toen ik weer thuis kwam moest ik geloof ik opnieuw inloggen op mijn eigen 360 en werd weer alles gesynchroniseerd. Je account gebruiken op meerdere 360 was dus redelijk irritant omdat het synchroniseren een tijdje duurt en je opnieuw moet inloggen. Het lijkt dus alsof je account gekoppeld is aan een 360. Maar ik hoor graag wat de ervaringen tegenwoordig zijn.
Je kan je Gamertag op een USB stick (minimaal 1GB) zetten, en deze in de xbox doen welke je op dat moment gebruikt.
http://support.xbox.com/n...-management/gamer-profile
http://support.xbox.com/n...-management/gamer-profile
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."
Verwijderd
Via USB is sneller dan via Account Recovery online idd. Vergeet niet ook je save games voor de spellen die je verspreid door het huis speelt op de USB te laten schrijven. Voor MW2 multiplayer is dat niet nodig, dat spul wordt online bewaard. Voor MW2 Spec Ops en SP bijvoorbeeld wel omdat dat locale save games zijn.
Er komt binnenkort een cloud voor save games (en accounts meen ik). Dat zal het allemaal minder irritant maken. (Zegt een ander met 2 Xboxen:P)
Er komt binnenkort een cloud voor save games (en accounts meen ik). Dat zal het allemaal minder irritant maken. (Zegt een ander met 2 Xboxen:P)
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2011 15:55 ]
Gezien het een vraag/probleem betreft, verplaatst naar Spielerij - Problemen & Vragen.
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Gelukkig komt Microsoft binnenkort met Xbox Live in the Cloud. Dan gaan al je savegames, Xbox live profielen enz in de cloud dus kan je ze van elke willekeurige Xbox aanspreken. Hadden ze wat mij betreft al veel eerder moeten doen want steeds je gamertag opnieuw downloaden is echt zwaar irritant. Helemaal als je bijvoorbeeld een vast game avondje met vrienden hebt per week zoals ik. Ook instellingen moeten dan steeds wanneer we bij iemand anders thuis gamen opnieuw aangemaakt worden.
Forever raver!
Specs: Workstation Server
Pagina: 1