Toon posts:

Pakket uit China

Pagina: 1
Acties:
  • 2.536 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al veel besteld maar nooit problemen gehad. Nu had ik een aantal weken terug 2 brieven binnen van 2 pakketjes. Netjes ingevuld en terug gestuurd en was op vakantie gegaan. Kom terug van vakantie was me 2e pakket ook inmiddels in Nederland. De 2 pakketjes lagen bij de afhaal punt dus opgehaald. Maar over me 3e pakket heb ik geen brief ontvangen en die licht er al vanaf 9 September. Je kan hem van me bekijken met deze code: RR893864581CN. Hij licht dus in Amsterdam bij de douane of bij TNT. Maar met wie zou ik hierover contact kunnen opnemen ? Inmiddels is een 4e en 5e pakket wel al gewoon binnen gekomen en een 6e pakket gisteren in Nederland aangekomen die verwacht ik dan ook binnenkort. Ik hoop dat iemand me wat meer kan vertellen over met wie ik het beste contact kan opnemen.

Thanks!

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19-12 10:17
Je zou sowieso eens TNT kunnen proberen :).

gewoon nee.

Verwijderd

Topicstarter
Ja dat dacht ik al. Alleen nar wat search werk zie ik dat ze verschillende nummers hebben. De pakketjes zijn altijd aangetekend dus neem aan dat ik dan ook de telefoon nummer daarvoor moet hebben ?

Verwijderd

Kun je eens puntgewijs aangeven wat er is gebeurd want ik kan hier geen soep van maken. Graag even aangeven wanneer je welk pakket hebt besteld, wanneer je enige vorm van communicatie hebt gehad over ieder pakket en wat de status is van ieder pakket.

Verder neem ik aan dat je weet dat bij verzending vanuit China de transporttijden kunnen oplopen tot 6 weken (als je besteld bij zaken als dealextreme) en dat er geen logische volgorde hoeft te zitten in de volgorde waarin pakjes aankomen?

• Pierre_nr1
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13:32
Ik heb op 26 augustus een brief naar PostNL gestuurd met bewijs van de inhoud, en waarde ervan. Maar tot op vanadaag nog niets teruggehoord of gezien. Het pakje kwam van Dealextreme en heeft een waarde van zo'n 44 euro.

Op welke site typ jij die code in??

• Silens
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 11:22
Bel even met PostNL Afdeling Inklaring; 0900 0570 (45ct/m) heb ik zelf ook gedaan. Zij kunnen iets meer vertellen over je pakketje!
Waarschijnlijk zal je inklaringskosten en omzetbelasting moeten betalen omdat het bedrag wat je hebt betaald voor het product hoger dan 22 euro ligt.
Kijk ook even hier.
http://www.postnlpakkette...ket-ontvangen/buitenland/

[ Voor 15% gewijzigd door Silens op 26-09-2011 14:49 ]

Verwijderd

Topicstarter
Brieven gestuurd 1 September.
Ik op vakantie van 3 tot 13 september
Pakket 1 geleverd op 6 September
Pakket 2 geleverd op 7 September
Pakket 3 mist ? Geen brief ontvangen
Pakket 4 geleverd op 15 September
Pakket 5 geleverd op 19 September
Pakket 6 gisteren gearriveerd in Nederland

Pakket 3 is 31 Augustus verstuurd. En zoals je zien via http://www.track-trace.com/post dan de code invullen en dan Track Direct klikken is het pakket in Nederland Sinds 9 September.

@Semplice, waarschijnlijk wel ja. Vind het alleen raar dat k dan geen brief heb ontvangen daarover.

• Lumics
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
In de 20 minuten dat dit loopt, had je beter met de TNT kunnen bellen.
Wij hebben ook geen glazen bol waarin we kunnen zien waar jouw pakket is.

Verwijderd

Topicstarter
Haha dat klopt alleen zit op me werk/stage en kan niet bellen. En heb nu alleen even tijd gehad om dit te kunnen posten om wat meer informatie te winnen. Zodra ik klaar ben ga ik direct bellen! Alvast bedankt jullie horen nog van me!!

• Silens
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 11:22
Verwijderd schreef op maandag 26 september 2011 @ 14:49:
Brieven gestuurd 1 September.
Ik op vakantie van 3 tot 13 september
Pakket 1 geleverd op 6 September
Pakket 2 geleverd op 7 September
Pakket 3 mist ? Geen brief ontvangen
Pakket 4 geleverd op 15 September
Pakket 5 geleverd op 19 September
Pakket 6 gisteren gearriveerd in Nederland

Pakket 3 is 31 Augustus verstuurd. En zoals je zien via http://www.track-trace.com/post dan de code invullen en dan Track Direct klikken is het pakket in Nederland Sinds 9 September.

@Semplice, waarschijnlijk wel ja. Vind het alleen raar dat k dan geen brief heb ontvangen daarover.
Bel even naar dat nummer :) Lijkt mij een goed plan.

Verwijderd

Lumics schreef op maandag 26 september 2011 @ 14:51:
In de 20 minuten dat dit loopt, had je beter met de TNT kunnen bellen.
Wij hebben ook geen glazen bol waarin we kunnen zien waar jouw pakket is.
Of als je toch achter de computer zit gewoon even PostNL webcare twitteren.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 26 september 2011 @ 14:52:
[...]

Of als je toch achter de computer zit gewoon even PostNL webcare twitteren.
Link ? dat zou handig zijn!

• Gh0stw4lk3r
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:01
Moeten we zelf ook even twitteren voor je?
http://www.google.nl/sear...ie=UTF-8&q=postnl+webcare

• BadpunK
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13:47

BadpunK

Wijsheden van een dwaas

Wil je het even op jouw facebook zetten? 8)7

Ik zou niet zo zijn geworden als ik niet al die ouderwetse waarden had om tegen te rebelleren.

Verwijderd

Topicstarter
Nouja als je het toch vraagt ? haha nee. Komt ben beetje druk nu hier vandaar. Maar toch bedankt!

• Mr. Awesome
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-12 07:24

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

Verwijderd schreef op maandag 26 september 2011 @ 14:57:
[...]

Nouja als je het toch vraagt ? haha nee. Komt ben beetje druk nu hier vandaar. Maar toch bedankt!
Dan zou je ook geen tijd hebben hier te posten. Een twitteraccount opzoeken kost minder tijd. ;)
Succes ermee, in ieder geval!

Verwijderd

Mensen, lmgtfy achtige zaken zijn niet de bedoeling.

@JDonkers: als jij geen tijd hebt om het op te zoeken, dan vind ik het nogal ..uhh.. onbeschoft om het dan maar uit te laten zoeken door behulpzame gebruikers. Wacht gewoon even totdat je wel tijd hebt om contact op te nemen met TNT. Misbruik maken van de behulpzaamheid zal uiteindelijk mogelijk leiden tot de ondergang ervan. Ik doe deze voor je op slot.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.