Toon posts:

Klachten Internetproviders/dienstverlener.

Pagina: 1
Acties:
  • 327 views

Verwijderd

Topicstarter
Hoi allemaal :D

Regelmatig kom je hier klachten tegen omtrend Internet Providers als Tele2, KPN, etc. Nu heb ik de opdracht gekregen om een kleinschalig onderzoek te doen om erachter te komen wat JULLIE het belangrijkste vinden.

Ik mag niet zeggen over welke provider het gaat, maar het zijn dus een paar korte meerkeuze vragen die nog geen minuut duurt!

Hier is het te vinden: http://www.thesistools.com/web/?id=216589

Hou hierbij in gedachten dat het om een dienstverlener gaat in de telecom sector.

Allemaal super bedankt!

PS. Suggesties mogen hieronder geplaatst worden!

• har0
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 10-02-2022
Ingevuld, wel apart dat als je NEE invult, voor nieuwe onderzoeken, je op een pagina komt met ... nieuwe onderzoeken

Verwijderd

Topicstarter
Haha, ja dat kan ik begrijpen.

Helaas heb ik een te laag budget gekregen van mijn opdrachtgever om hier een betaalde enquête af te laten nemen. Na het invullen en opslaan, mag je de pagina gewoon wegklikken :)

Wel bedankt voor het invullen! :*)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2011 12:31 ]

Verwijderd

Wat heb je in hemelsnaam aan deze vragen?

Behalve de 'duh' vragen zie ik niet in hoe je hiermee je service kunt verbeteren.

[edit]
Maar misschien ben ik wel een domme boer ;)

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2011 12:41 ]

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:10

Fiber

Beaches are for storming.

Ik neem aan dat je toestemming hebt van Tweakers voor dit 'onderzoek'...?

Het algemeen beleid #verbodenspam

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 26 september 2011 @ 12:39:
Wat heb je in hemelsnaam aan deze vragen?

Behalve de 'duh' vragen zie ik niet in hoe je hiermee je service kunt verbeteren.

[edit]
Maar misschien ben ik wel een domme boer ;)
Dat kan ik begrijpen hoor. Ik begrijp dat het allemaal een beetje "vaag" (om het zo maar te zeggen) overkomt. Maar wij kunnen echt iets uit deze vragen halen. Door middel van relaties leggen en conclusies. Wel bedankt dat je toch even hebt gekeken.

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 28-11 20:09

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Fiber schreef op maandag 26 september 2011 @ 12:43:
Ik neem aan dat je toestemming hebt van Tweakers voor dit 'onderzoek'...?

Het algemeen beleid #verbodenspam
Modbreak:Niet bij mij i.i.g. :|

@Topicstarter: We staan niet zomaar een dergelijke enquête toe. Ervaring heeft geleerd dat dit meer problemen opleverde als voordelen. En het eerste toegezegde resultaat van eerdere enquêtes moet ik nog zien.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.