Hallo allemaal,
Ik heb een raar probleempje met mijn bios.
Wanneer ik net in de bios kom ziet dit er zo uit:

Vervolgens, als ik bijvoorbeeld op Overclocking klik, en dan terug ga naar het hoofdmenu in de bios:

Nou denk ik dat ik een bios update moet uitvoeren, aangezien ik dat niet gedaan heb sinds ik deze computer heb (begin april).
Daarom had ik Live Update 5 gedownload, maar als ik via dat ook maar iets wil updaten krijg ik de melding 'Download Fail ... '
Ik heb toen met MSI contact opgenomen en die vertelden mij dit:
Extract it, copy the bios file "E7681IMS.1E0" into an usb flash drive, plug it to the usb port of motherboard, turn on pc and enter bios setup, flash the bios by using M-flash function.
Toen ging ik in de bios kijken, maar ik kon nergens zo'n 'M-flash' functie vinden.
Dus heb ik eigenlijk twee vragen:
Hoe verhelp ik dat bios probleem?
Waar kan ik de 'M-Flash' functie vinden?
Met vriendelijke groet,
Luniz
Ik heb een raar probleempje met mijn bios.
Wanneer ik net in de bios kom ziet dit er zo uit:

Vervolgens, als ik bijvoorbeeld op Overclocking klik, en dan terug ga naar het hoofdmenu in de bios:

Nou denk ik dat ik een bios update moet uitvoeren, aangezien ik dat niet gedaan heb sinds ik deze computer heb (begin april).
Daarom had ik Live Update 5 gedownload, maar als ik via dat ook maar iets wil updaten krijg ik de melding 'Download Fail ... '
Ik heb toen met MSI contact opgenomen en die vertelden mij dit:
Extract it, copy the bios file "E7681IMS.1E0" into an usb flash drive, plug it to the usb port of motherboard, turn on pc and enter bios setup, flash the bios by using M-flash function.
Toen ging ik in de bios kijken, maar ik kon nergens zo'n 'M-flash' functie vinden.
Dus heb ik eigenlijk twee vragen:
Hoe verhelp ik dat bios probleem?
Waar kan ik de 'M-Flash' functie vinden?
Met vriendelijke groet,
Luniz