Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Websites blokeren met de router hoe in te stellen? met foto

Pagina: 1
Acties:

• LEX63
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 04-10 16:53
Uitleg gevraagd voor het blokeren van websites via het IP filter menu van mijn Airlive Air3g rouder "zie afbeelding"

Zie link voor afbeelding

Bedankt voor de melding dat de afbeelding was mislukt. Ik heb een andere afbeelding gemaakt die nu wel leesbaar is.

Met mijn router is het mogelijk is om IP adressen te filteren "tegen te houden" erg handig om irritante ongevraagde websites als partypoker voor velen een bekende.

Ben al enige tijd aan het klooien geweest snap niet waarom er twee ip adressen ingevoerd moeten worden.

Ik weet hoe ik via Dos prompt commando NSLOOKUP veelal het ip adres kunt achterhalen. voor PPDOTCOM.IIVT.COM de hoost voor partypoker is het IP adres 83.231.239.140

Nu de vraag hoe voer ik dit nu correct in in het router scherm "zie afbeelding?

[ Voor 38% gewijzigd door LEX63 op 26-09-2011 11:26 ]

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12:21

Fiber

Beaches are for storming.

Je plaatje is onleesbaar.

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

• Notehoutelade
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
wilde ik net zeggen :p

• LEX63
De afbeelding is nu goed leesbaar.

[ Voor 71% gewijzigd door LEX63 op 26-09-2011 11:19 ]

• Brahiewahiewa
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09-2022

Brahiewahiewa

boelkloedig

LEX63 schreef op maandag 26 september 2011 @ 10:35:
...Ben al enige tijd aan het klooien geweest snap niet waarom er twee ip adressen ingevoerd moeten worden.

Ik weet hoe ik via Dos prompt commando NSLOOKUP veelal het ip adres kunt achterhalen. voor PPDOTCOM.IIVT.COM de hoost voor partypoker is het IP adres 83.231.239.140

Nu de vraag hoe voer ik dit nu correct in in het router scherm "zie afbeelding?
Je moet helemaal niet gaan zitten klooien met ip-adressen.
In je menu (links) zit ook een optie "URL-filtering"; die is bedoeld voor het blokkeren van websites

QnJhaGlld2FoaWV3YQ==

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 29-11 19:55

heuveltje

KoelkastFilosoof

LEX63 schreef op maandag 26 september 2011 @ 10:35:
Uitleg gevraagd voor het blokeren van websites via het IP filter menu van mijn Airlive Air3g rouder "zie afbeelding"

Zie link voor afbeelding

Bedankt voor de melding dat de afbeelding was mislukt. Ik heb een andere afbeelding gemaakt die nu wel leesbaar is.

Met mijn router is het mogelijk is om IP adressen te filteren "tegen te houden" erg handig om irritante ongevraagde websites als partypoker voor velen een bekende.
Partypoker is gewoon een url die je zelf moet oproepen, dus ik snap niet dat die ongevraagd kan zijn ?
IK denk eerder dat je last hebt van reclame pop-ups en die gaan eigenliijk altijd via een "reclame-site". dus ik weet niet of deze actie je echt verder gaat helpen :)

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

• LEX63
Goeden avond.

Bedankt voor jullie reacties. Had even problemen met de afbeelding zoals jullie al was opgevallen.

"URL-filtering" Daar heb ik ook mee zitten stoeien en gebruik van gemaakt je krijgt dan lege mappen op het scherm de melden deze website kan niet geautoriseerd worden.

Het middel is dan erger dan de kwaal.

Ik zou graag willen dat webpagina's onopvallend op de achtergrond worden tegengehouden. Ik heb ook wel eens via Firefox lopen klooien ook dit had niet het gewenste resultaat.

Waarom maken ze webbrowsers nu niet zo simpel als bij Apple rechter muisknop en website blokkeren.

Als iemand weet hoe ik een websites kan blokkeren via mijn router of via instellingen of software in de computer dan hoor ik dit graag.

Ook een link naar een interessante website is welkom.

Lex

[ Voor 5% gewijzigd door LEX63 op 26-09-2011 20:56 ]

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12:14
LEX63 schreef op maandag 26 september 2011 @ 20:53:
Goeden avond.

Bedankt voor jullie reacties. Had even problemen met de afbeelding zoals jullie al was opgevallen.

"URL-filtering" Daar heb ik ook mee zitten stoeien en gebruik van gemaakt je krijgt dan lege mappen op het scherm met de melding deze website kan niet geautoriseerd worden.

Het middel is dan erger dan de kwaal.

Wil dat webpagina's onopvallend op de achtergrond worden tegengehouden. Heb ook al een via Firefox lopen klooien ook dit had niet het gewenste resultaat.

Waarom maken ze webbrowsers nu niet zo simpel als bij Apple rechter muisknop en website blokkeren.

Als iemand weet hoe ik een website kan blokeren via mijn router of via de computer dan hoor ik dit graag ook een link naar een website is welkom.
Een website blokkeren is ook mogenlijk via IE.

Dit gaat op de volgende manier:

Ga Naar Internet opties / Internet Restricties onder het tabblad inhoud / schakel deze in / Instellingen / Voeg de website,woorden toe die je wilt blokkeren.

Mischien heb je hier wat aan ? Hoe het met andere browsers wekt durf ik niet te zeggen

Cloud ☁️

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 29-11 19:55

heuveltje

KoelkastFilosoof

Ik denk dat je je beter eens in adblock kan verdiepen :)
Al dan niet icm een malware cleaner als je echt zoveel popups hebt :?

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

• LEX63
heuveltje schreef op maandag 26 september 2011 @ 22:43:
Ik denk dat je je beter eens in adblock kan verdiepen :)
Al dan niet icm een malware cleaner als je echt zoveel popups hebt :?
Wat is dat dan voor iets zal eens Googelen.

UPDATE 27-09-11

Ik heb ADBLOCK als ADD-ONE toe gevoegd aan Firefox er is zelfs een aparte Nederlandse bibliotheek geïnstalleerd voor het tegen houden van de meest voorkomende irritante websites als Partypoker.

Mijn voorlopige oordeel is zeer positief even afwachten binnen een dag kun je natuurlijk geen totaal oordeel geven.

Kan andere die ook last hebben van opdringerige ongevraagde websites ADBLOCK aanbevelen. Het schijnt goed te werken.

Lex

Bedankt voor de TIP

[ Voor 47% gewijzigd door LEX63 op 27-09-2011 16:35 ]

Pagina: 1