Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AYCE
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 07-05-2022
Gezien dat er genoeg tweakers hier zijn, zou het niet mogelijk kunnen zijn om de inkling zo te modden en je het als cintig maar dan op een gewoon scherm zou kunnen gebruiken?

Praktisch zou je wel de kop moeten vervangen dat er geen inkt in zit en niet krast op het scherm (kop aanpassen of eventueel een beschermlaag op je scherm of natuurlijk beide.

Maar gezien het apparaatje erbij uiteindelijk gewoon met usb aangesloten kan worden, zou het toch linksom of rechtsom als cintiq kunnen dienen.

Ik ben enkel een concept man op veel gebieden, maar kan nog geen regeltje css schrijven, dus vertellen jullie het maar, kan dit of niet?

www.heinyreimes.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AxzZzeL
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:17

AxzZzeL

maakt oogsnoep

Ik denk dat het zeker zou moeten kunnen. Monitor plat op het bureau leggen en modden dat ie mooi plat blijft en dan een stuk plexiglas erover en dat Inkling dingetje d'r aanhangen. Het enige wat ie dus moet doen is real-time dat schrijven op moet pikken want hij slaat het volgens mij allemaal op usb op.

Waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JahunP
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 26-06-2022
Heh. No way. Die Inkling is niet eens realtime, geen mogelijkheid tot remappen screen en physical space etc etc.

Je beste optie op Cintiq on the cheap:
YouTube: DIY cintiq: k-jintiq - YouTube
(diy projectje van vriend en mij)

Die Inkling is btw niet verkeerd in wat ie kan, maar dat (Cintiq functionaliteit) gaat no way werken.

[ Voor 3% gewijzigd door JahunP op 25-09-2011 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 28-09 10:34

D-rez

dexels

De inkling is gewoon veeeeeeel te onnauwkeurig daarvoor. Nieuwe layers liggen soms al een heel stuk verschoven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfos
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21:08
Denk dat je daar beter een Bamboo of een Intuos voor kunt gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teh_twisted
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 30-07 23:56
JahunP schreef op zondag 25 september 2011 @ 21:37:
Heh. No way. Die Inkling is niet eens realtime, geen mogelijkheid tot remappen screen en physical space etc etc.

Je beste optie op Cintiq on the cheap:
YouTube: DIY cintiq: k-jintiq - YouTube
(diy projectje van vriend en mij)

Die Inkling is btw niet verkeerd in wat ie kan, maar dat (Cintiq functionaliteit) gaat no way werken.
Al overwogen die evt kant-en-klaar te verkopen? ;)

Tyan S7025, 1x Xeon E5520, 32GB DDR3-1333 ECC/REG, GTX275 896MB, 2x Samsung SM 2243SN, Logitech Perf MX. Laptop: MBP 10,1/6,2. Cams: Canon EOS600D+Tamron AF18-200, Sony W350. Gadgets: iPad 64GB 3G, iPhone 5 64GB, PS1-3. Auto: W211 E220CDI

Pagina: 1