Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Wozaik, the new generation of bookmarks?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Vrijdagavond kwam ik het volgende programma tegen; Wozaik.

Hiermee kun je op een website precies het stukje uitsnijden wat jij wilt bijhouden, dit stukje
word dan op een personal pagina gezet. Ook zijn deze thumbnails up 2 date, je hoeft dus niet meer naar
die site toe om de informatie live te bekijken. Op deze manier kan je dus heel veel informatie
op 1 persoonlijke pagina zetten. Klinkt leuk maar wat blijkt, ik krijg de thumbnails wel, maar ze worden alles behalve geupdate. Nieuws blijft gewoon staan zoals ik het uitgeknipt heb.

Nu is mijn vraag of iemand misschien dit programma uberhaupt kent en of iemand misschien weet hoe of wat.

Als ik op internet rond kijk lijkt het wel alsof ze al een hele lange tijd niet meer actief zijn. De enige berichten die ik over dit programma kan vinden zijn uit 2009 en 2010.

De link naar het programma is www.wozaik.com

• DeTeraarist
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-11 17:47

DeTeraarist

#Boots2Asses

Ik ken Wozaik niet, maar het is geen nieuw concept.
Ook was er vroeger een project '360Desktop' waar je stukjes van websites kon bookmarken, geen idee wat er daar nog van over is, de website doet het niet meer. Ook heb je bijvoorbeeld Snippage en nog tal van anderen applicaties die statische snips maken(Windows Snipping Tool,ClipClip of Evernote Web Clipper).

Ik denk niet dat programma's als deze nog door gaan breken. Daar hebben we tegenwoordig RSS of widgets voor(iedere willekeurige desktop ondersteund tegenwoordig wel iets als gadgets/widgets, desnoods met behulp van 3rd party applicaties(Samurize, Google Desktop, Rainlendar). Ook zijn er tal van websites waar je RSS feeds en gadgets kan toevoegen(Google Reader of iGoogle(en ook wel van anderen, maar deze 2 van Google schoten me even snel te binnen)). Voordeel van dit soort applicaties is dat je niet de halve interface van de websites zelf mee krijgt en je verzameling snippets een rotzooi word.

Soms, als ik heel stil ben, kan ik de zon horen schijnen

• Question Mark
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11:23

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

Verwijderd schreef op zondag 25 september 2011 @ 19:14:
Nu is mijn vraag of iemand misschien dit programma uberhaupt kent en of iemand misschien weet hoe of wat.
Wat wil je nu precies weten of wat is je vraag? Kennelijk weet je al exact wat het programma is en hoe het werkt...

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag was of iemand hier bekend mee was en mij misschien kon vertellen of ik wat fout deed of iets dergelijks. Ik kwam er niet meer uit dus dacht hier misschien wat wijzer te kunnen worden.

Ik weet dat er meer mogelijkheden zijn met statische clips en rss readers, maar het wozaik idee kwam voor mij wel heel goed uit voor mijn doelen.

Maar zojuist heb ik bericht van Wozaik teruggekregen dat de up 2 date functie niet meer werkt en het nu dus ook alleen maar statische clips zijn. Helaas...