Stemlimiet Hyves polls

Pagina: 1
Acties:
  • 205 views

• Yezpahr
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-01-2024
Geachte Redactie,

Ik weet niet of dit nieuwswaardig is, maar aangezien er een een run is op domme fouten in de hackpreventie vind ik dit toch wel een grappig toevoegsel aan de reeks domme fouten die we op internet tegen kunnen komen.

Ik zag namelijk een poll over "Wat is jou Horoscoop?". Deze.
Ik zag er een nummer bij staan dat het aantal stemmen vertegenwoordigd, namelijk "65.535".
En ik dacht gelijk: "Nee, dit is onmogelijk. Dit móét toeval zijn."
Dus ik vul Waterman in en zie dat zelfs na 3/6/20 minuten het nummer niet omhoog gaat.

Dit is toch echt zo iets van .... :F :| :/ |:( :+ -combo.
Heeft Hyves hiermee een journalistiek stukje verdiend?

Zo iets kan in mijn ogen gewoon niet meer door de beugel.
Het belemmert extreme populariteit :+ .

*edit*
Het gaat inderdaad over Hyves, niet Facebook.
Ik had nog Facebook open staan, vandaar dat foutje er tussendoor is geglipt :P.
Huh, waar pas ik de titel aan?

[ Voor 9% gewijzigd door Yezpahr op 27-09-2011 03:36 ]

mobo: Asus Prime B450-Plus // cpu: AMD Ryzen 5 2600X // graka: Asus Dual Radeon RX 580 OC 8GB GDDR5 // mem: Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 // opslag: Crucial MX500 500GB

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:26
Je topictitel zegt Facebook, vervolgens heb je het alleen maar over Hyves en link je naar iemand z'n profiel die je (denk ik?) alleen als vriend kan zien. Wat is het nou allemaal? :P

The devil is in the details.

• Yezpahr
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-01-2024
Kwam omdat ik nog een tab open had staan met Facebook. Te veel dingen aan mijn hoofd ivm overlijden van onze hond en enigszins hardware problemen. Jammer dat ik de titel niet meer kan aanpassen, dit staat niet schoon.

mobo: Asus Prime B450-Plus // cpu: AMD Ryzen 5 2600X // graka: Asus Dual Radeon RX 580 OC 8GB GDDR5 // mem: Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 // opslag: Crucial MX500 500GB

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Voor de vierde keer: nieuwssubmit.

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Dit topic is gesloten.