Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

dell studio 1747 gaat niet aan

Pagina: 1
Acties:

• goudhamster
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 30-04 11:23
Hallo,

Ik heb een dell studio 1747.
Deze gaat sinds gisteravond niet meer aan. De voeding geeft nog wel een blauwe gloed maar de laptop reageert niet meer op de aan knop.
Hij is gister in een spel uitgevallen daarna ging hij niet meer aan.
Weet iemand wat ik er aan kan doen?

• Tens
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-11 18:47
Geen ledjes meer aan op je laptop?
Optie1
Je voeding kapot, en je accu volledig leeggetrokken.
Probeer een andere voeding te regelen

if you are neutral in a situation of injustice you have chosen the side of the oppressor

Verwijderd

Her blauwe lampje indiceert dat de voeding het wel doet.

Haal de accu er eens uit en druk op het knopje. Hoeveel LEDjes gaan er dan branden? Je kan daar aan zien hoever de accu is opgeladen.

• goudhamster
@Darkstone Er gaat helemaal niks branden. Er gebeurt helemaal niks.

Verwijderd

Dan gok ik dat de adapter, of de accu, of het laadcircuit, stuk is. Kan je het testen met een andere adapter of accu?

• goudhamster
Heb een andere adapter geprobeerd ook niks. als het aan de accu lag dan zou hij toch moeten aangaan als ik de adapter aan de laptop heb zitten en dan de accu eruit? En kan ik het laadcircuit ook testen?

Verwijderd

Als je een werkende adapter erin steekt, en er gaat geen lampje branden, is je moederbord waarschijnlijk gaar.... Heb je toevallig nog garantie? Zo niet, probeer alsnog contact op te nemen met dell. Misschien zijn ze coulant.

• goudhamster
er gaat helemaal niks branden :| . maar ik heb nog wel garantie. Ik zal maar is contact met ze opnemen. Bedankt voor je hulp in ieder geval
Pagina: 1