Beste,
Ik heb een applicatie welke HTML documenten schrijft in een map.
Nu wil ik dat deze automatisch uitgeprint worden door de server.
Echter elk bestand moet d.m.v een prefix P1_timestamp.html / P2_timestamp.html naar een andere printer worden gestuurd.
Nu heb ik een C# programma gemaakt welke een webbrowser control gebruikt en op de DocumentCompleted event de print method aanspreekt. (Dit werkt prima als alles via 1 printer loopt)
Echter meerdere printers krijg ik niet voor elkaar.
Ik set voordat ik ga printen via winspool.drv de SetDefaultPrinter en maak een nieuwe webbrowser control aan.
Echter hij blijft naar de 1e geselecteerde printer sturen.
Nu las ik een stukje over de PrintTemplateTeardown event afvangen.
Maar ik krijg dat niet voor elkaar
Ik dacht heel simpel het volgende te doen.
Iemand enig idee of misschien een heel andere optie om dit mogelijk te maken.
Breek er een beetje mijn nek over
Ik heb een applicatie welke HTML documenten schrijft in een map.
Nu wil ik dat deze automatisch uitgeprint worden door de server.
Echter elk bestand moet d.m.v een prefix P1_timestamp.html / P2_timestamp.html naar een andere printer worden gestuurd.
Nu heb ik een C# programma gemaakt welke een webbrowser control gebruikt en op de DocumentCompleted event de print method aanspreekt. (Dit werkt prima als alles via 1 printer loopt)
Echter meerdere printers krijg ik niet voor elkaar.
Ik set voordat ik ga printen via winspool.drv de SetDefaultPrinter en maak een nieuwe webbrowser control aan.
Echter hij blijft naar de 1e geselecteerde printer sturen.
Nu las ik een stukje over de PrintTemplateTeardown event afvangen.
Maar ik krijg dat niet voor elkaar
Ik dacht heel simpel het volgende te doen.
C#:
1
2
3
4
5
6
7
| _wb = new WebBrowser(); _wb.DocumentCompleted += HandleDocumentCompleted; (Hierin handel ik de print actie af) var b = _wb.ActiveXInstance as SHDocVw.WebBrowser; if(b!=null) { b.PrintTemplateTeardown += HandlePrintTemplateTearDown; (Deze wordt nooit gefired omdat b NULL blijft) } _wb.navigate(_file); |
Iemand enig idee of misschien een heel andere optie om dit mogelijk te maken.
Breek er een beetje mijn nek over