• Faberyayo
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16-05-2025
Hallo,

ik wil graag series/films naar mijn TV (http://www.loewe.be/filea...os/pdf/Xelos_32_SL_nl.pdf) streamen via mijn NAS (http://go.iomega.com/en/p...r=4740#tech_specsItem_tab)

Hoe kan/moet ik dit doen? Kan ik het via een kabel verbinden met elkaar? (ze staan ongeveer 3 meter van elkaar af, want de NAS staat bij mijn UPC modem voor het internet) Of moet ik een mediaspeler kopen?

Thanks!

• Mr_gadget
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08-02 14:55

Mr_gadget

C8H10N4O2 powered

Er wordt hier van je verwacht dat je zelf ook wel wat onderzoek doet, ipv de specificaties dumpen :)

Maar je tv heeft geen netwerkaansluiting dus je moet idd een speler kopen. Of de films op een usb stick zetten.

• Faberyayo
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16-05-2025
Mr_gadget schreef op zondag 25 september 2011 @ 14:53:
Er wordt hier van je verwacht dat je zelf ook wel wat onderzoek doet, ipv de specificaties dumpen :)

Maar je tv heeft geen netwerkaansluiting dus je moet idd een speler kopen. Of de films op een usb stick zetten.
Ja excuses daarvoor, ik heb er alleen zo weinig verstand van dat het zo lang zou duren haha.

Ik weet wel dat er op allebei een USB ingang zit is het dus niet mogelijk om iets via de USB te doen?

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 02:37

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Faberyayo schreef op zondag 25 september 2011 @ 14:55:
[...]

Ja excuses daarvoor, ik heb er alleen zo weinig verstand van dat het zo lang zou duren haha.

Ik weet wel dat er op allebei een USB ingang zit is het dus niet mogelijk om iets via de USB te doen?
Dan wil ik je er alsnog vriendelijk op wijzen, dat je eerst Het algemeen beleid en dan vooral de Quickstart dient door te nemen, voordat je een topic start.

Zodra we zien wat je bevindingen zijn, kunnen we je veel makkelijker helpen/sturen bij het vinden van een oplossing. Nu dump je gewoon de vraag (ook in je latere reactie) op het forum.

Zodra je Het algemeen beleid hebt doorgenomen, mag je een nieuw topic openen met de Quickstart.

Veel succes! :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Dit topic is gesloten.