Toon posts:

Geen wireless optie in menu modem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

ik heb sinds kort internet en bellen via Tele2 en dat werkt bijna perfect. Ik wil namelijk ook draadloos kunnen internetten maar die optie zit niet in het menu van het modem (Davolink dv-201amr). Via een hulp chatsessie met Tele2 kreeg ik te horen dat alles pas 24 uur na oplevering behoort te werken maar ik begreep niet waarom dat het menu van het modem zou kunnen beinvloeden ... en dat deed het ook niet

Kortom, nog steeds een menu zonder wireless optie.

Iemand een idee ?

Grt,
Pim

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13:39

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Welkom op GoT :w

Wellicht kan je eerst de FAQ doornemen.

Klinkt als een gevalletje contact opnemen met de helpdesk en nogmaals uitleggen wat er precies aan de hand is.

[ Voor 62% gewijzigd door AllSeeyinEye op 25-09-2011 14:14 ]

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Verwijderd

Topicstarter
Lijkt op gevalletje modem defect. Ik heb inmiddels begrepen dat die dingen nogal wat eigenaren hebben gehad wat ook direkt de "wear and tear" van dat ding verklaart.

• Bartjezz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-06-2024
Ik heb ook een tele2 geval, maar daar heb ik echt geen klagen over. Pas 2 keer hoeven resetten in 2 jaar. Bij mij werkt wireless altijd, ook zonder DSL signaal. Modem lijkt mij kapot, even bellen dus...

• max
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Ook gehad met hetzelfde type modem. Ik was 1 dag klant van tele2 en kreeg toen al te horen van de klantenservice (nadat ik dezelfde klacht als jij daar heb gedeponeerd) dat ze het verkeerde modem gestuurd hadden en dat er een nieuw modem opgestuurd werd.

Kortom, bij die klantenservice er op hameren dat het er echt niet in zit en misschien als ze er zelf niet mee komen om een nieuw modem vragen. De klantenservice kan zelfs op afstand inloggen op je modem en de info van je modem bekijken, waaronder dus ook of er een wireless module in zit of niet.

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

Verwijderd

Topicstarter
Net de "service" desk gebeld en u voelt hem al aankomen ... geen service dus.

Omdat de opleverdatum nog niet is bereikt (vanavond) maar ik al wel drie dagen internet heb (?) kunnen ze nog niet in het modem kijken (geloof ik niet). Ik zeg tegen de medewerker, maar ik heb al internet en ik bel jullie via dat modem dus dan kunnen julie er toch bij ? Antwoord bleef nee.

Zogenaamd ging hij het daarna een senior (?) vragen wat volgens mij een antwoord is voor : "ik ga even koffie halen in uw betaalde wachttijd", met als antwoord natuurlijk dezelfde uitkomst.

Op mijn vraag waarom ik als nieuwe abonnee een beschadigd modem kreeg werd ik ook niet vrolijker ... enfin.

Wordt vervolgd ....zucht.

Verwijderd

Topicstarter
Ah well ... dan toch de topic sluiter !

Vandaag na 2 onvriendelijke chatsessies met één en dezelfde persoon van Tele2 (als je iets zegt waar hij geen antwoord op heeft verbreekt hij gewoon de chat !) ben ik na 2 telefoontjes van bij elkaar ruim 34 minuten uitgekomen bij een uiterst vriendelijke vrouwelijke medwerkster die het probleem wel begreep, serieus oppikte en mij een nieuw modem gaat toesturen.

De namen zijn niet genoemd om de onschuldige te beschermen ;-)

Dank voor uw aandacht (en meedenken) ...

Pim
Pagina: 1