Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Windows 7 instal loopt vast na eerst herstart

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Allen,

Ik probeer op een dell studio 1535 windows 7 te installeren. Dat gaat allemaal goed totdat ik hem na de installatie opnieuw opstart. Dan is het een blauw scherm en start hij opnieuw op en dan weer blauw scherm etc.

Hebben jullie ideeen wat hier gebeurt? Zelf heb ik al diverse windows van vrienden ook verzameld om te kijken of het daar niet aan ligt maar er gebeurd continu hetzelfde.

De laptop zelf is vanaf dell met vista gekomen.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2011 11:12 ]

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19:07
Verwijderd schreef op zondag 25 september 2011 @ 11:11:
Allen,

Ik probeer op een dell studio 1535 windows 7 te installeren. Dat gaat allemaal goed totdat ik hem na de installatie opnieuw opstart. Dan is het een blauw scherm en start hij opnieuw op en dan weer blauw scherm etc.

Hebben jullie ideeen wat hier gebeurt? Zelf heb ik al diverse windows van vrienden ook verzameld om te kijken of het daar niet aan ligt maar er gebeurd continu hetzelfde.

De laptop zelf is vanaf dell met vista gekomen.
Zet in de bios je Hard disk eens anders. Dit wil meestal wel werken bij een dell

Cloud ☁️

Verwijderd

Ben je al op het bureaublad gekomen, of bedoel je de finaliserende reboot voor de installatie?

Verwijderd

Topicstarter
Hij installeert hem volledig en start dan automatisch (binnen het installatieproces) opnieuw op en dan draait hij gewoon. Je kan dan ook alles doen wat je wil. Totdat je dan zelf de computer opnieuw opstart. Dan is het een blauw scherm en blijft hij opnieuw opstarten.

• nickertNL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17:32
al geprobeert om je hardeschijf en geheugen te testen? vermoed dat 1 van deze 2 niet helemaal lekker is

Verwijderd

Topicstarter
Het vreemde is wanneer je er weer vista op zet dat hij het wel gewoon doet. Dus een kapotte harde schijf of geheugen lijkt me in dit geval dan sterk. Strange....

Verwijderd

Heb je al in je eventviewer gekeken naar de bluescreen? Post even wat details hier.
Pagina: 1