• Montu
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11-12-2025
Hoi,

Ik startte vandaag mijn PC op, en onderin in mijn beeldscherm, zit een donkere lichtvlek!. De pixels zijn nog steeds goed zichtbaar, alleen is dat gebied duidelijk donkerder dan de rest. Ik neem aan dat mijn beeldscherm kapot is.

model: Acer V243HL

Alvast bedankt!

PC Specs

• MisterJD
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:05

MisterJD

PC - Gamertag MisterJD NL

Probeer het eens met een ander VGA kabel/ en of andere scherm.

AMD 9800X3D | Noctua NH-D15S chromax | Asus B650m + wifi | Gigabyte RX6800 Gaming OC | G.Skill Flare X 6000 - 32GB | Samsung 990 pro 2TB | Samsung 960 500GB | Samsung G7 27 | MSI MPG A850G | Be quiet pure base 501 LX

• Wolfos
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 15-02 13:23
Lijkt mij heel onwaarschijnlijk als het niet de monitor is.

• dodo79
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:20

dodo79

witte dikke tonnie

op je lcd panel zitten duwen??
Dan krijg je dat soort vlekken.

(foto zou handig zijn)

omdat het kan!

• Montu
ik heb al geprobeerd om een andere VGA-kabel aan te sluiten --> zelfde resultaat.

Hier een foto (onderinin, een beetje links van het ACER logo): http://imageshack.us/photo/my-images/683/afb07951.jpg/

PC Specs

• basz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21-10-2025

basz

Professioneel prutser

Ziet eruit alsof er 1 ccfl'tje kaduuk is.

• Montu
Verdorie,

Wat is het beste om te doen in deze situatie?

Bedankt!

PC Specs

• Montu
Hoe lang vallen monitoren (LED) van acer bij de garantie? Hij komt van de Office Centre. Als dit langer dan 1 jaar is, dan zit ik goed.

Bedankt

PC Specs

• Nijn
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15-02 11:50
Duidelijkere garantiegevallen zie je bijna niet. Tenzij je er een vloeistof in hebt laten stromen is dit gewoon een LEDje (of omliggend component) wat tijdens de verkoop al niet helemaal goed was. Ze horen tenslotte vele malen langer mee te gaan.

Nou lees ik alleen dat je hem bij Office Center hebt gekocht. Zakelijk dus. Ik weet niet of je dan ook gebruik kunt maken van de wetgeving omtrent garantie, anders zou je simpel kunnen beargumenteren dat het scherm veel langer dan 1.x jaar zou moeten werken en dus gerepareerd / vervangen dient te worden, ondanks welke garantieregeling van Acer dan ook.

• Montu
Ontzettend bedankt voor jullie reacties, ik neem morgen contact met hen op, en laat jullie nog weten hoe het verder afloopt.

@Nijn, dáár kan ik wat mee :).

PC Specs

• Montu
Ik ben langs de Office Centre geweest, en ik heb te horen gekregen dat ik 2 jaar garantie heb. Gelukkig. Mijn beeldscherm is naar Acer Nederland gestuurd voor reparatie, bedankt voor jullie feedback.

PC Specs

Pagina: 1