Ik heb sinds gister na het plaatsen van nieuwe hardware in mijn PC zeer traag internet. Het downloaden van bestanden via IE / FF duren gemiddeld zo'n 50 minuten terwijl dit maar een bestand is van 20Mb ongeveer. Met mijn oude hardware was mijn download speed 3.2Mbps max via Steam, en Spotnet. Ik heb mijn provider UPC al gebeld met de vraag of zij storingen hadden of onderhoud aan het plegen waren maar daar was niks van bekend.
Mijn nieuwe hardware bestaat uit:
Asrock 870 Extreme3 2.0
AMD Phenom X6 1100TBE
XFX HD6870
Ik vermoed dat het door mijn mobo komt, aangezien de andere hardware niks met het internet te maken hebben.
Ik heb de drivers meerdere keren opnieuw geïnstalleerd, en na enige succes is mijn download snelheid van 13Kbps naar plus minus max 1.3 Mbps gegaan, echter wil ik mijn oude 3.2Mbps terug
!
Ik hoop dat iemand hier een oplossing voor heeft, en alvast bedankt!
Mijn nieuwe hardware bestaat uit:
Asrock 870 Extreme3 2.0
AMD Phenom X6 1100TBE
XFX HD6870
Ik vermoed dat het door mijn mobo komt, aangezien de andere hardware niks met het internet te maken hebben.
Ik heb de drivers meerdere keren opnieuw geïnstalleerd, en na enige succes is mijn download snelheid van 13Kbps naar plus minus max 1.3 Mbps gegaan, echter wil ik mijn oude 3.2Mbps terug
Ik hoop dat iemand hier een oplossing voor heeft, en alvast bedankt!