Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Welke technieken gebruikt Teamviewer

Pagina: 1
Acties:
  • 522 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik ontwikkel een applicatie die gebruikt wordt door diverse klanten. Nu wil ik dat klanten online toegang hebben tot deze applicatie.
Ik heb gedacht aan een webversie in asp.net maar die moet dan lokaal komen te draaien op de computer van de klant. Firewall en Nat configureren om toegang te krijgen.
Nu wil ik graag het volgende proberen maar ik weet niet naar welke onderwerpen ik moet zoeken om hier meer over te weten te komen.

Als de applicatie start dan meld deze zich aan op een server in het Web. Er komt een client applicatie die ziet dat de host applicatie aan staat en kan via de webserver connecten.
Eigenlijk zoiets als teamviewer doet.

Ik kan hier op internet nog niets over vinden (weet ook niet echt welke keywords ik moet gebruiken)

• Styxxy
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 26-11 13:16
Ik snap jouw verhaal toch niet helemaal. (En teamviewer heeft hier toch totaal niets mee te maken.) Wil je nu een webinterface (website) van jouw applicatie?

• smeerbartje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23-11 14:59
Ik snap het ook niet helemaal; heb je al gekeken naar een simpele VNP tunnel?

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Ik kan geen touw vastknopen aan je verhaal, maar als 't je om 't netwerkgebeuren gaat dan vermoed ik dat je je eens wil inlezen in Hole Punching.
smeerbartje schreef op zondag 25 september 2011 @ 20:15:
Ik snap het ook niet helemaal; heb je al gekeken naar een simpele VNP tunnel?
VPN ;)

Verder zie ik niet wat dit met SEA van doen heeft (Waar hoort mijn topic?). Ik zou 't topic verplaatsen als ik wist waar naar toe (en dus je bedoeling begreep) maar ik maak 't zo met je: open gerust een nieuw topic in het juiste forum en zorg dan even dat mensen zonder de kennis die jij wel hebt van het project er ook hout van kunnen snijden ;)

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.