Toon posts:

Corsair waterkoeling op P4

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hello mede tweakerts,

ik ben sinds een tijdje op zoek naar waterkoeling voor mijn Pentium 4 socket 478. Puur voor de leuk, want k ga m niet overklokken ofzo. Mijn vraag is dus: is het mogelijk om een corsair gesloten waterkoelingssysteem nte plaatsen op een socket 478? zo nee, weet er iemand een goed gesloten waterkoelingssysteem voor de P4?

groetjes, Larsiepulamie

• Abeltje130
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 13-03-2024
Ondersteunde sockets van H50:
775, 1366, AM2, AM3
Dus nee, tenzij je een aparte backplate kan vinden.

• .Sjoerd
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 07-07-2025
Waarom zou je dat willen?
Zeker als je niet gaat overclocken...

specs

• JWR
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22-01 16:42

JWR

Ik heb nog P4 blokken voor je, voor zowel de CPU als chipset, ik heb ook nog wel een pomp en een radiator voor je.

Laat maar weten :)

• FastFred
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-01 22:03
Lekker zo laten, zo'n Corsair systeempje kost net zoveel als wat die hele pc nog waard is.

Wat JWR voorstelt zou kunnen inderdaad, afhankelijk van wat hij er nog voor vraagt natuurlijk, maar ik zou het lekker zo laten.

By the way, het is 2011, mag toch hopen dat dit niet je dagelijkse pc is?

[ Voor 54% gewijzigd door FastFred op 25-09-2011 22:42 ]

Verwijderd

Topicstarter
Helaas FastFred dit is tijdelijk wel mijn dagelijkse PC :p Ik heb momenteel niet zoveel geld tot mn beschikking aangezien ik net op mezelf ben gegaan en ik schoolgaand ben.

• Noxious
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-01 19:11
Verwijderd schreef op maandag 26 september 2011 @ 15:50:
Helaas FastFred dit is tijdelijk wel mijn dagelijkse PC :p Ik heb momenteel niet zoveel geld tot mn beschikking aangezien ik net op mezelf ben gegaan en ik schoolgaand ben.
En het dan uitgeven aan waterkoeling die meer kost dan je pc waard is? :+

Ik zou liever kijken naar een upgrade, voor weinig kun je al een simpel dualcore AMD systeempje in elkaar gooien en in je huidige kast frotten.

• noes
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

noes

gek op benzine.

Wil je je pc alleen stiler maken, kijk dan op V&A voor een Scythe Ninja of Mugen, die kan je best prima passief draaien (met Northwood) en hebben s478 support.

K54/R1250RS | K48/K1600GT | E61/550i

Verwijderd

Topicstarter
Ok allemaal bedankt voor jullie reacties ik heb besloten om toch maar geen wc setup te kopen voor mn p4, was meer omdat ik het gewoon heel erg stoer vond, dan dat ik het gewoon nodig had:p impulsieve actie
Pagina: 1