[Safari] Welk programma voor YouTube?

Pagina: 1
Acties:

• FerdiV
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 28-09 15:07
Ik ben echt even de weg kwijt. Ik heb hier een iMac staan waar ik gewoon op YouTube filmpjes kan kijken en ik heb Flash Player niet op mijn iMac staan.

Nu heb ik een nieuwe Mac Mini en kan ik op YouTube geen filmpjes bekijken. Op YouTube wordt je dan doorverwezen naar Flash Player, maar ik wil die helemaal niet want op mijn iMac heb ik dat ook niet. Ik heb ook Flip4Mac al geïnstalleerd.

Dus, waarom heeft mijn iMac dit nodig of welke alternatieven zijn er voor Flash Player?

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

de html5 pagina van youtube

39

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
FlashtoHTML5

Verwijderd

misschien is flash gewoon wel geinstalleerd of gebruik je inderdaad de html5 pagina, maar waarom zou je geen flash willen installeren?

• Wolfos
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 14-10 10:15
De HTML5 mode van Youtube is op z'n zachtst gezegd een ramp. Ik heb ook een gigantische hekel aan Flash player maar de HTML5 player werkt voor geen meter en daarnaast werkt het alleen met videos zonder advertenties (en die zijn er bijna niet).

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-10 17:20

dawuss

gadgeteer

De HTML5 beta player is inderdaad minder dan optimaal, maar hij werkt in mijn ervaring best prima. Om er gebruik van te maken moet je inloggen op YouTube en naar YouTube: Broadcast Yourself. gaan om deel te nemen aan de beta.

Een alternatief om de Flash-versie van YouTube te gebruiken zonder Flash systeembreed te installeren is Chrome gebruiken. Chrome heeft namelijk Flash ingbouwd zitten, dus als je Chrome gebruikt voor YouTube en Safari voor de rest heb je het beste van beiden :)

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

• FerdiV
Nee, maar ik vraag niet wat beter is. Ik begrijp niet hoe dit dan op mijn iMac werkt. Ik heb nooit voor html5 gekozen en op andere sites heb ik toch ook nooit vragen over Flash?

Op de Mini verschijnt Flash in System Preferences, op mijn iMac niet. Vandaar dat ik dus concludeer dat ik geen flash heb.

[ Voor 26% gewijzigd door FerdiV op 24-09-2011 19:57 ]

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Kijk in de Installed Plug-ins (copy-paste URL) of ga naar Adobe - Flash Player en je weet of Flash is geïnstalleerd.

[ Voor 7% gewijzigd door Daedalus op 24-09-2011 20:14 ]

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

• Frietsaus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Dan heb je waarschijnlijk een oudere versie van Flash, die hadden geen prefpane in Systeemvoorkeuren.

• FerdiV
Daedalus schreef op zaterdag 24 september 2011 @ 20:13:
Kijk in de [html]<a href="file:///Applications/Safari.app/Contents/Resources/English.lproj/Plug-ins.html">Installed Plug-ins</a>[/html] (copy-paste URL) of ga naar Adobe - Flash Player en je weet of Flash is geïnstalleerd.
Installed plugins? Link werkt niet.

Ah ik heb "You have version 10,1,102,64 installed". Blijkbaar oude versie.
Pagina: 1