Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Case gezocht: Mini tower, MicroATX, front USB3, SSD, basic

Pagina: 1
Acties:

• djkael
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 18-02 23:11
Ik zoek een nieuwe goede case te kopen om een micro ATX bord te monteren. Een sobere mini tower kast zonder gadgets, geen leds, geen deur. Wel met usb3 vooraan alsook tray voor 2.5" SSD. Verder 2x5.25" en 1x3.5" bays is voldoende.
USB3 mainboards zijn overal gemeengoed maar welke mini tower kasten ondersteunen dit? Blijkbaar komen heel wat fabrikanten achterop, neem nu de Antec NSK 3480, een mooie kast, zou aan mijn wensen voldoen ware het niet dat ze geen usb3 en 2.5" bay heeft. En zo zijn de meeste cases nog in het Antec gamma!
Het is niet voor gaming maar wel 120mm cpu fan.
Iemand een tip? liefts niet te exotisch maar iets die courant verkijgbaar is.
Ik ging reeds de sites af van de meest voor de hand liggende marken maar niks gevonden, wel Coolermaster Sileo 500 II maar dat is dan weer Middle tower.... daarin een m-atx monteren lijkt ook aan niet veel.

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-11 18:37
Pricewatch... juiste filters aanvinken...

http://tweakers.net/price...alY1d3FmPRpWnMH7619q68lB8

Alle behuizingen in de pricewatch geschikt voor mATX en usb3.0 op de behuizing...

Ik zie er genoeg tussen staan wat vergelijkbaar is met die Antec welke je linked... Paar mooie strakke kasten van LianLi bijvoorbeeld... niet al te goedkoop, maar dan krijg je gegarandeerd een goede stevige behuizing.

Overigens ben ik het wel een beetje met je eens wat betreft het aanwezig zijn van usb3.0 aansluitingen op kasten, je zou verwachten dat idd meer fabrikanten van behuizingen daar wat mee zouden doen. Maar zelfs heel erg populaire kasten worden niet eens geupdate... De allernieuwste modellen hebben het vaak wel, maar waarom is er bijvoorbeeld nog geen CM 690 en vergelijkbare populaire kasten met usb3.0 te krijgen? Of zelfs maar de mogelijkheid om daarvoor een kleine upgrade te kopen ontbreekt... gemiste kansen imo. Tuurlijk kan je een los frontpanel ding kopen, maar ik vervang liever de standaard aanwezige poorten en dat is bij 9 van de 10 behuizing vaak een kwestie van een paar schroefjes.

[ Voor 61% gewijzigd door MicGlou op 24-09-2011 19:30 ]

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

Ik kwam daarnet iemand met een linkje tegen in het radeon topic: YouTube: #1155 - In Win Dragon Slayer Case Video Review - YouTube.

Misschien is dit wat je zoekt. Een handig ding, niet superfancy en er is genoeg ruimte. EN o ja er is een usb3 poort :).

specs

• Exbloder
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21-05 22:39
Als je voor sober wil gaan moet je voor Lian Li gaan(imo).

pricewatch: Lian Li PC-A04 (Zwart)
Lijkt me wel iets voor jou. Sober, klein en stevig