Hallo,
Net een systeem met de volgende specs geassembleerd:
De problemen die ik heb,
Ik maak gebruik van de ATI Drivers v8.881.0.0 (volgens DXDiag).
Mijn eigen gok is dat het probleem bij de voeding ligt, XFX geeft zelf een minimum van 550 watt op. Daar zit ik dus een dikke 100 watt onder, maar dat zou vreemd zijn aangezien ik het voeding advies uit de best buy guide heb gevolgd. Sterker nog de processor die ik heb gekozen verbruikt minder (of het TDP ligt in ieder geval lager).
Die rode puntjes verdwijnen en verschijnen een beetje random over een venster heen
Net een systeem met de volgende specs geassembleerd:
- pricewatch: Kingston ValueRAM KVR1333D3N9K2/4G
- pricewatch: Samsung Spinpoint F3 HD103SJ, 1TB
- pricewatch: Thermaltake V3 Black Edition
- pricewatch: AMD Athlon II X3 455 Boxed (unlocked - draait alle 4 de cores stabiel)
- pricewatch: XFX HD 6950 1024 MB DDR5 Dual Mini-DisplayPort (HD-695X-ZDFC)
- pricewatch: XFX Pro 450W
- pricewatch: Asus M5A78L-M/USB3
De problemen die ik heb,
- Het beeld flikkert tijdens benchmarks, bij de 1 erger dan bij de ander maar in alle gevallen bijzonder storend! V-sync bied geen soelaas.
- Via de DVI aansluiting heb ik last van pixels die flikkeren (zie foto hieronder). Als ik hetzelfde venster naar de andere monitor sleep die is aangesloten via DVI->VGA dan is er geen probleem. Misschien dat dit een ATI probleem is? Mijn laptop met een mobility 5970 heeft hetzelde euvel soms als die uit sleepmode wordt gehaald (ook op het interne scherm, dus geen kabel probleem).
Ik maak gebruik van de ATI Drivers v8.881.0.0 (volgens DXDiag).
Mijn eigen gok is dat het probleem bij de voeding ligt, XFX geeft zelf een minimum van 550 watt op. Daar zit ik dus een dikke 100 watt onder, maar dat zou vreemd zijn aangezien ik het voeding advies uit de best buy guide heb gevolgd. Sterker nog de processor die ik heb gekozen verbruikt minder (of het TDP ligt in ieder geval lager).
Die rode puntjes verdwijnen en verschijnen een beetje random over een venster heen
[ Voor 5% gewijzigd door Xthemes.us op 24-09-2011 17:09 ]
MSI GX640 - 8GB RAM, Radeon 5970, 80GB SSD