Toon posts:

6950 hangt beetje schuin in z'n slot.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi mensen,

Ik heb net m'n 6950 2GB binnen.
Het is een nachtmerrie om dat ding in m'n kast te plaatsen en ik heb nu 1 HDD los op z'n kop op m'n bureau gelegd (kan dit gewoon?). Maar mijn vraag is: de 6950 staat niet helemaal loodrecht op m'n moederbord. Dat ding is zo zwaar dat het een beetje schuin ten opzichte van de slot hangt. Is dit erg? Hij zou recht hangen als ik als het ware bij de plek waar de DVI poorten zitten enzo een schroefje inzou draaien waardoor hij niet naar beneden zou kunnen. Zo is ie ook gemaakt, maar ik geen schroefjes die daar precies inpassen.

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17:57
maakt niet zo veel uit, als ie maar goed in het pci-e slot zit en goed vast zit.

Mechwarrior Online: Flapdrol

Verwijderd

Topicstarter
Ja, nou. Hij kan in ieder geval niet nog meer naar beneden.
Hij zit wel goed vast in het PCI-E slot volgens mij, maar het kan dus niet zo zijn dat ie straks afbreekt uit het slot omdat het gewicht naar beneden drukt?

En de HDD, kan je interne HDD's zeg maar los op tafel leggen?

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17:57
Je moet wel een erg zware videokaart hebben wil hij het pci-e slot afbreken. Harde schijven kunnen in principe op elke manier ophangen worden maar er zit wel vaak een plek op de bovenkant waar "hier niet drukken" o.i.d. staat, ik zou hem gewoon rechtop neerleggen als dat mogelijk is.

Mechwarrior Online: Flapdrol

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10-02 15:39

Fordox

00101010

let er wel op dat de hdd zichzelf niet van tafel af trilt :P verder is alles goed.

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

• Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 15-02 16:40

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Voor je videokaart zijn er extra hulpmiddelen om hem recht (haaks) op je moederbord te houden.
bv een cardceeper, of zo'n extra pootje die tussen je kaart en de bodem van je kast passen (geen idee hoe die heten)

Maar begrijp ik nou dat je hem niet vastgeschroefd in je kast hebt zitten ?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nou met grof geweld een of andere schroef door dat gaatje heen geramd.. de GPU beweegt nu niet echt meer. De schroef eruit krijgen echter.. is nogal een opgave :'). Nu moet ik ergens de HDD zien te plaatsen.

Verwijderd

Topicstarter
Gelukt, alles past in de kast en ik heb nu ook nog is m'n 6950 VBIOS geflashed naar een 6970 en de shaders geunlocked. Is kijken of m'n PSU het aankan..
Pagina: 1