Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Al een tijdje heeft mijn Galaxy S (het eerste model) een probleempje. Hij kan namelijk niet zonder lader aangezet worden. Als ik hem aan zet verschijnt het 'denken' logo en doet hij niks. Doe ik de lader in de telefoon, dan kan ik hem wel gewoon aanzetten.

Ik dacht laat ik dus voor het eerst eens de telefoon updaten. Eindelijk is Kies er namelijk voor de Mac. Probleempje, want Kies herkent mijn telefoon kennelijk niet. Toen het onlangs nog de uitgeklede versie van Kies was op de mac (waarmee je geen firmware updates kon doen) herkende hij hem nog wel.

Mijn vraag: Weet iemand of er een manier is om mijn telefoon te updaten? Ook op de PC herkent Kies mijn telefoon niet. Ook al zegt mijn telefoon dat hij verbonden is.

:( begin een beetje gek te worden

Thnx!

Verwijderd

Topicstarter
Als ik trouwens op de telefoon de PC internet optie kies. Gaat hij in in Kies wel proberen om met de telefoon te verbinden. De verbinding komt echter nooit tot stand.

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Zou je de topicstart willen aanvullen door de [edit] knop te gebruiken en niet apart daarvan te posten? Geef ook in de TS aan wat je allemaal zelf al hebt gevonden op internet / GoT en waarom dat niet werkt. Heb je bijvoorbeeld je toestel al eens teruggezet naar de fabrieksinstelling?(pas op, je bent dan wel alle contacten e.d. kwijt die je niet hebt gesynct met Google) Met meer informatie krijg je betere reacties.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Nu online

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Hoe zit het met de drivers in je Mac en wat stel je in de telefoon voor type verbinding. Dit laatste moet je wel goed hebben zoals je zelf al gemerkt hebt want anders doet die het niet... Zorg er eerst voor dat alle drivers op je Mac weg zijn en begin dan weer opnieuw. Mocht het dan niet werken zoek eventjes een Windows PC op en doe daar het op. Het is een klein klusje maar als het niet goed gaat kan het uren kosten....

Ik denk overigens dat het een hardware probleem is omdat er een stap buiten je software van je telefoon eerst moet worden gedaan voordat je hem pas kan aanzetten. Bel anders maandag eens met Samsung en vraag wat zij hierop te melden hebben. :)

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Verwijderd

Was het niet zo dat KIES niet werkt op een mac, alleen wel voor de SGS2?