Hoi,
ik heb recent bij Alternate een set computeronderdelen gekocht. Het is me gelukt om alles in elkaar te zetten en om de PC te booten. Ik kreeg toen op mijn beeldscherm een "No signal" error, ik heb toen nog een ander beeldscherm geprobeerd maar helaas met hetzelfde probleem. Ik gebruik een DVI-i naar VGA adaptor om de monitoren te verbinden met de kaart. Ik heb er 2, doen het overigens nog goed bij een oude pc.
Ondertussen heb ik een oude kaart (Asus GeForce 6200 SE) erin gesmeten waarop hij het deed op één van de beeldschermen ('n oudere). Ik heb Windows 7 al geïnstalleerd en ook al de drivers geupdate, zelfs van de nieuwe niet werkende GPU (= Sapphire HD6850).
Tevergeefs heeft dat ook geen zin gehad en heb ik me tot nu de dag moeten vermaken met het nostalgische Age of Empires II.
Ik heb al geprobeerd om ook te booten met maar één RAM stick en ze af te wisselen etc.
Het is dat bij die videokaart wél de fan mooi draait.
Hier dan nog even mijn specs:
Moederbord: GIGABYTE GA-770T-D3L
Processor: AMD Phenom II X4 965
Grafische kaart: SAPPHIRE HD6850
Voeding: OCZ ModXStream Pro 500W
Geheugen: Kingston HyperX 4 GB DDR3-1333 Kit
Oude vervangende kaart: Asus GeForce 6200SE
Bij voorbaat dank, ik hoop dat jullie er wat mee kunnen.
Ik heb Alternate vanochtend nog een berichtje gestuurd over deze kwestie.
ik heb recent bij Alternate een set computeronderdelen gekocht. Het is me gelukt om alles in elkaar te zetten en om de PC te booten. Ik kreeg toen op mijn beeldscherm een "No signal" error, ik heb toen nog een ander beeldscherm geprobeerd maar helaas met hetzelfde probleem. Ik gebruik een DVI-i naar VGA adaptor om de monitoren te verbinden met de kaart. Ik heb er 2, doen het overigens nog goed bij een oude pc.
Ondertussen heb ik een oude kaart (Asus GeForce 6200 SE) erin gesmeten waarop hij het deed op één van de beeldschermen ('n oudere). Ik heb Windows 7 al geïnstalleerd en ook al de drivers geupdate, zelfs van de nieuwe niet werkende GPU (= Sapphire HD6850).
Tevergeefs heeft dat ook geen zin gehad en heb ik me tot nu de dag moeten vermaken met het nostalgische Age of Empires II.
Ik heb al geprobeerd om ook te booten met maar één RAM stick en ze af te wisselen etc.
Het is dat bij die videokaart wél de fan mooi draait.
Hier dan nog even mijn specs:
Moederbord: GIGABYTE GA-770T-D3L
Processor: AMD Phenom II X4 965
Grafische kaart: SAPPHIRE HD6850
Voeding: OCZ ModXStream Pro 500W
Geheugen: Kingston HyperX 4 GB DDR3-1333 Kit
Oude vervangende kaart: Asus GeForce 6200SE
Bij voorbaat dank, ik hoop dat jullie er wat mee kunnen.
Ik heb Alternate vanochtend nog een berichtje gestuurd over deze kwestie.