Viper II TV-Out -> Wat voor kabels?

Pagina: 1
Acties:

• DiSiLLUSiON
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-05 14:58
Ik heb gezocht, maar niet gevonden wat zocht.

Ik heb een Viper II, en nu wil ik de tv-out gebruiken, maar wat voor kabels moet ik kopen? Ik las ergens dat het met een coax kabel kan, klopt dat? Maar er zit geen coax aansluiting achter op m'n kaart..

Ennuh solderen is geen optie, kep 2 linkerhanden..

• Stampre
  • Laatst online: 28-06 21:37
Je moet gewoon ff een s-vhs kabel halen, en als je op je tv alleen scart aansluiting heb koop je er gelijk ff scart verloopje bij

http://specs.tweak.to/6635

• DiSiLLUSiON
Op dinsdag 20 maart 2001 21:45 schreef Stampre het volgende:
Je moet gewoon ff een s-vhs kabel halen, en als je op je tv alleen scart aansluiting heb koop je er gelijk ff scart verloopje bij
een s-vhs kabel heb ik nog wel, van m'n oude videorecorder.. maar die past op geen een van de aansluitingen achterop m'n kaart.

Welke is eigenlijk de tv-out? Kep eentje voor naar m'n monitor, een soort coax aansluiting maar dan anders, die steekt uit, en eentje met veel gaatjes.. een soort uit de kluiten gewassen ps/2.

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Je kunt bij de gamma of welke zaak dan ook gewoon een scart kabel kopen met een composite video aansluiting. deze steek je in de TV-out van je viper2. Dat PS2 achtig geval is je S-VHS

• DiSiLLUSiON
Op dinsdag 20 maart 2001 22:00 schreef _JGC_ het volgende:
Je kunt bij de gamma of welke zaak dan ook gewoon een scart kabel kopen met een composite video aansluiting. deze steek je in de TV-out van je viper2. Dat PS2 achtig geval is je S-VHS
Ok bedankt.

Heb je enig idee hoe lang zo'n kabel mag/kan zijn, en hoeveel zoiets gaat kosten?

Als ik de lente reken van m'n pc naar de tv, en ik reken het wegtrekken van de kabel achter de kasten ed erbij, dan kom ik toch op zo'n 9 tot 11 meter, geschat..

Verwijderd

Koop lekker een Marmitek Gigavideo.
Kost wel 250 piek, maar je hebt een draadloze verbinding naar je TV.
Tot 20 meter door betonnen muren heen.
Perfect beeld.

Er zit een tulp stekkertje standaard bij die je gewoon in je Viper2 kunt duwen.
Er zit ook een scart stekker bij voor achterin je TV of video.
Pagina: 1