Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Mijn gaming pc specs etc.

Pagina: 1
Acties:
  • 154 views

• DeuZx
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 28-04-2013
Hallo ik ben nieuw op Tweakers, en ik weet niet precies of dit de goede categorie is maar toch even posten ;)
Ehh.. ik wil vragen of ik een goede game pc heb voor games zoals Team fortress, GunZ, Maffia II, BFBC2, Black ops, Call of dutys, Crysis 2, Etc.
Ik ga het bestellen maar wil jullie antwoord weten zijn deze specs goed voor die games.

Hier komen de specs :
2 jaar carry-in (gratis service)
Windows 7 Home Premium 64Bit (32Bit op aanvraag)
AOC 19'' Full HD
1Gbit netwerkkaart
51-in-1 Cardreader
nVidia GT520 1GB
DVD Brander Samsung Optical Disc Drive
2000 GB SataIII Hardeschijf
8192MB DDR3 Werkgeheugen Kingston
Asus M5A78L-M/USB3
Standaard koeling
AMD Athlon2 X3 450 3.20GHz
550 Watt Voeding
Cooler Master CM 690 II
:)

• CH4OS
  • Registratie: april 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

[ Steam ][ Diablo ][ CptChaos#2957 ]

• marcel87
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 18:18

marcel87

editmaster

Denk dat je het [BBG aanschaf] Gamesysteem het best even kunt raadplegen. Losse topics zijn volgens mij niet meer toegestaan, tenzij je een heel specifieke vraag hebt.

Over je systeem vraag ik me af of je het compleet ergens besteld en laat bouwen, of dat je alles zelf doet en wat daarbij de shopprijs is?

Op zich zegt 8GB Kingston vrij weinig, zo ook GT520, zo ook 2TB HDD. Welk merk, welke specs is interessant. Ik heb geen ervaring met die spellen, maar ik denk dat je niet alles op high kunt spelen met een systeem met deze specs.

V&A T.net || V&A Marktplaats

• DeuZx
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 28-04-2013
Dus ik zal de 525GT halen?
En 3 TB Halen en 16 GB Werk geheugen?

• Darkstone
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 26-04-2014

Darkstone

Het kan altijd sneller.

Je mag blij zijn met low gok ik...

Welkom op GoT :W

Losse "welke moet ik kopen?" topics zijn niet meer toegestaan op GoT, lees hiervoor *LET OP* - Wat moet ik kopen.

Dit betekent niet dat de vraag niet is toegestaan, je bent vrij om advies te vragen in de daarvoor bestemde (N)BBG topics, deze kun je vinden in Best Buy Guide overzichtstopic. Vergeet niet je budget te vermelden.

Dit topic gaat dicht. Maar zoals hierboven aangegeven ben je vrij om je vraag te stellen in de daarvoor bestemde topics.

'de sheet' -- Dell Latitude E6520, 1080p, i7-2820QM, X25-M 80GB, 16GB, 97Wh
Gezocht: Baan software development, C++, gave software, omgeving Delft.

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Games

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True