Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

ik ben opzoek naar nieuwe in-ear oordoppen, niet zo moeilijk opzich maar wel als je €150 wilt uit geven en ik erg bang ben dat ik de verkeerde oordoppen zal kopen. Ik heb er al een paar gezien ik ben nu eigenlijk een beetje aan het twijfelen tussen de etymotic hf3http://www.etymotic.com/ephp/hf3.html de link en de oordopjes van dr dre http://www.beatsbydre.com...ucts.aspx?pid=B5097&cat=2 ook daar de link van weet iemand welke beter is/ welke ik moet kopen? Of weet iemand nog andere in-ear oordoppen met ongeveer dezelfde qualiteit die niet meer kosten dan 150 of 160?

Ik hoop dat een van jullie mij hiermee kan helpen! Bij voorbaat dank!

Met vriendelijke groet,

Owen stolk

• boelensman1
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 29-10 17:05
Ik weet niet welke beter zijn, maar ik heb zelf de HF3's en ik ben er ERG tevreden over. Prachtig geluid (al is de bas niet geweldig), en zeer goede geluidsisolatie.

CTO van Appeal

• HarmoniousVibe
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-11 10:05

12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW

• Jackxl
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 00:55
Mooie site met vergelijkingen.

Daar heeft de ts een behoorlijke klus mee gehad denk ik zo.

OT:

Ikzelf ben (ongeveer 2 jaar) in bezit van de sony mdr ex71 ben hier enorm tevreden over.. goede bouwkwaliteit en flexibele snoertjes.

Ook het geluid vindt ik prima, alleen moet ik wel zeggen heb ik hier geen redelijk vergelijkingsmateriaal voor.

echter verwacht ik binnekort een nieuw setje MDR ex50 te ontvangen. en nog iets later een setje mdr ex85.

ben benieuwd wat die presteren.

Edit: de oordopjes waar ik over spreek zijn trouwens wel iets lager aan de prijs.

[ Voor 7% gewijzigd door Jackxl op 24-09-2011 05:56 ]

• TBTL
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Geen Beats by Dr. Dre (of iets anders van Monster) als je gaat voor de beste prijs/kwaliteitsverhouding.

Weet je van wat voor soort geluid je houdt? (warm / helder / veel bas enz.)

[ Voor 27% gewijzigd door TBTL op 24-09-2011 11:45 ]

Verwijderd

Topicstarter
@TBTL
ik hou van oordopjes waar ik warm en helder geluid uit kan krijgen soms luister ik ook hardstyle maar het schijnt als je de hf3's dieper in je oorkanaal doet de Bass ook beter word de site vond ik toch iet wat onduidelijk i.v.m. Hoeveelheid oortjes die er op staan en aan gezien ik dyslectisch lees ik niet zo veel maar bedankt ik denk toch dat ik voor de hf3's ga dank u allen

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:06

FeaR

In GoT we trust

Oordopjes mogen in Accessoires & Navigatie, dus daar gaat dit topic ook even heen verhuizen :)

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19:29

13art

Moderator Mobile
Zal ik het even makkelijk voor je maken dan wat betreft die site?
In ongeveer jouw prijsklasse kan je volgens die site het beste gaan voor de VSonic GR07 of de Kozee Infinity X1 Executive (als deze nog te krijgen is). Staan hoog in de lijst voor nog een redelijke prijs.

De GR07 hebben volgens mij ook nog een goede bas in zich, altijd prettig met hardstyle.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Pagina: 1