Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Laptop terugzetten van projector naar monitor*

Pagina: 1
Acties:

• asx245
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 15-11 06:57
Ik heb vandaag iets willen uittesten en heb per ongeluk de modus aangezet die ervoor zorgt dat een projector (die er in mijn geval niet is) het beeld van mijn laptop weergeeft en tegelijk het laptopscherm uitzet.

Ik heb dit gedaan door in het start menu bij accesoires 'verbinding met externe projector maken' aan te klikken en vervolgens de laatste optie te nemen.

Het probleem is nu dat ik geen beeld meer heb en ik heb ook geen projector...

Ik heb al gezocht naar sneltoetsen om dit ongedaan te krijgen en ik heb ook geprobeerd om mijn laptop blindelings af te sluiten maar dit lukte niet... De power toets is voor slaapstand en toeklappen is hibernate dus ook dat was geen optie.

Dan heb ik maar de batterij eruit gehaald en opgestart in veilige modus. Dit lukte, maar in gewone modus niet.

Iemand een oplossing voor mijn probleem?

Alvast bedankt

edit: systeemherstel is ook geen oplossing, stond af (ik weet het, zeer stom)

[ Voor 4% gewijzigd door asx245 op 23-09-2011 19:10 ]

• asx245
Ik heb het intussen zelf kunnen oplossen :p

Hoe ik het heb gedaan:

blind ingelogd, windows toets, intikken: displayswitch, enter, drie x pijltje naar links, enter!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Volgende keer: je hebt meestal een Fn+functietoets combinatie hiervoor. Kijk naar een monitor symbooltje.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• asx245
Ja, die heb ik echt allemaal uitgeprobeerd...

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

asx245 schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 19:39:
Ja, die heb ik echt allemaal uitgeprobeerd...
Als je nou eens zegt wat voor merk en type laptop het is, welke Windows versie, etc? Je bent niet scheutig met specifieke informatie. Je moet trouwens vaak die toets 2 of 3 keer indrukken om bij de default terug te komen.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• asx245
Inderdaad, had dit er beter bij vermeld.

't Is een Asus N53SV met Windows 7 64bit.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Bedenk in het vervolg even een betere topictitel, want 'Probleem' is zo'n beetje de slechtst bedenkbare term die je in een titel kan proppen (searchfunctie).

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• SumBeam
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 21-11 15:03
En anders heb je altijd nog de combinatie Windows + P, daar kom je ook zo bij de displayswitch zoals je dat noemt.
Pagina: 1