Ik heb vandaag iets willen uittesten en heb per ongeluk de modus aangezet die ervoor zorgt dat een projector (die er in mijn geval niet is) het beeld van mijn laptop weergeeft en tegelijk het laptopscherm uitzet.
Ik heb dit gedaan door in het start menu bij accesoires 'verbinding met externe projector maken' aan te klikken en vervolgens de laatste optie te nemen.
Het probleem is nu dat ik geen beeld meer heb en ik heb ook geen projector...
Ik heb al gezocht naar sneltoetsen om dit ongedaan te krijgen en ik heb ook geprobeerd om mijn laptop blindelings af te sluiten maar dit lukte niet... De power toets is voor slaapstand en toeklappen is hibernate dus ook dat was geen optie.
Dan heb ik maar de batterij eruit gehaald en opgestart in veilige modus. Dit lukte, maar in gewone modus niet.
Iemand een oplossing voor mijn probleem?
Alvast bedankt
edit: systeemherstel is ook geen oplossing, stond af (ik weet het, zeer stom)
Ik heb dit gedaan door in het start menu bij accesoires 'verbinding met externe projector maken' aan te klikken en vervolgens de laatste optie te nemen.
Het probleem is nu dat ik geen beeld meer heb en ik heb ook geen projector...
Ik heb al gezocht naar sneltoetsen om dit ongedaan te krijgen en ik heb ook geprobeerd om mijn laptop blindelings af te sluiten maar dit lukte niet... De power toets is voor slaapstand en toeklappen is hibernate dus ook dat was geen optie.
Dan heb ik maar de batterij eruit gehaald en opgestart in veilige modus. Dit lukte, maar in gewone modus niet.
Iemand een oplossing voor mijn probleem?
Alvast bedankt
edit: systeemherstel is ook geen oplossing, stond af (ik weet het, zeer stom)
[ Voor 4% gewijzigd door asx245 op 23-09-2011 19:10 ]