Sluiten BF3 topic

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .kernel.
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06-07 21:28
Ok, toegegeven het Battlefield 3 topic was een zooitje aan het worden, de laatste dagen dat het topic open was was er veel slowchat, trolling etc. Echter het topic zomaar dichtflikkeren vind ik een wat draconische maatregel.

Het is logisch dat wanneer een hoster beta keys gaat rondstrooien dat er mensen geagiteerd raken en het niet meer zou nauw nemen met de regels in van het topic. Maar het zomaar dichtdoen juist nu de hype stevige vormen begint aan te nemen vind ik vreemd. Het lijkt eerder een tekortkoming in moderatie.

Ik begrijp ook wel dat de mod's geen zin hebben om dag en nacht de boel te controleren maar iets coulanter had van mij wel gemogen. Ik moet nu ineens opzoek naar een andere plek om over BF3 te praten, jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:53

beany

Meeheheheheh

Ik zat er over te twijfelen om een topic als dit te openen.

Het was inderdaad rommelig, maar BF3 is dan ook een grote release, en veel mensen kijken er erg naar uit. Het topic was voor mij een bron van informatie wat ik dan ook dagelijks volgde. Ik postte er niet actief, maar allerlei info haalde ik er wel uit. Het BF3 topic stond eigenlijk gewoon in een browser standaard open, iedere keer nieuwsgierig klikkend op 'x nieuwe posts'.

Ik hoop dan ook dat het topic weer snel open gaat!

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FraGment
  • Laatst online: 18-03 16:39
Ik ben het eens met .kernel. en daar wil ik graag nog aan toe voegen dat desondanks de chaos, ik hier toch al mijn bf3 en bf3 beta info vandaan haalde. Nu moet dat dus ergens anders, jammer!

- ik ben normaal niet zo'n posters ik lees altijd mee, al een aantal jaar :P maar hier vond ik het wel belangrijk genoeg om mijn mening even te delen. -

[ Voor 29% gewijzigd door FraGment op 23-09-2011 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben het helemaal eens met voorgaande posts.
Ook ik post hier zelden iets maar lees met regelmaat mee, zeker de laatste tijd in het bf3 topic.
Het sluiten van dit topic zie ik dan ook als een tekortkoming van tweakers.net en de modjes hier.
Te gemakzuchtig om mensen persoonlijk aan te spreken op hun gedrag (en evt een tempban te geven) moet iedereen nu maar boeten.

De grootste release van een (PC) game sinds tijden, en waar kan ik mijn info niet meer halen?
Juist een site die groot geworden is door de pc gebruikers (al vergat men dat al lang geleden) laat de achterban nu in de kou staan. Tweakers.net snijdt zichzelf behoorlijk in de vingers volgens mij.

Chapeau tweakers.net !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-09 12:08

JK

Waarschuw de mensen die het te bont maken via DM, geef ze desnoods een tempban van 24u en nogmaals 24u als ze nog niet willen luisteren en daarna bijv. een week.

Er zijn grote verwachtingen van het spel en zoals al gezegd, als er keys worden rondgestrooid wordt het een gekkenhuis. Dat zag je toch ook toen die geldwagen op de snelweg een kist liet vallen? Iedereen was er als de kippen bij!

Ik vind het jammer dat het topic dan maar voor iedereen op slot gaat. Dat haalt voor mij de lol er af bij GoT.
Ik loop hier nu 11,5 jaar rond, maar tot nu toe maar 400 berichten gepost. Waarom? Omdat het er met al die regeltjes een stuk ongezelliger wordt gemaakt. Regels moeten er zijn, dat is duidelijk, maar de mate waarop het hier gebeurd, vind ik gewoon jammer. Dan lees ik meer en geef ik zelf weinig tot geen bijdrage op het forum.

Maak desnoods een BF3 Slowchat topic, om de slowchat los te maken van de zeer gewilde nieuwe trailers, teasers, feiten, nieuwtjes etc. Iedereen in het topic heeft zin in BF3, ik heb volgens mij nog nooit zo'n enthousiast gametopic gezien op GoT. :o

Just my 2 cents.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-09 09:56

Royz

Kleurenblind!!

Ik pleit ook voor het temp bannen van de personen die zich herhaaldelijk misdragen. Dit voelt een beetje als 100 relschoppers bij feyenoord en 39.000 man mogen geen thuiswedstrijden meer bezoeken ;)

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanG-BuiK-ZwijN
  • Laatst online: 21-09 09:43

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

imo als ik zo snel even door het gesloten topic blader sta ik er volledig achter om het even af te laten koelen.

voor slowchat zou ik een irc kanaal opzetten, daarvoor hebben we op tweakers een irc server :)

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JK
  • Laatst online: 15-09 12:08

JK

Dat zou gewone chat worden, geen slowchat. Bij slowchat kan je nog teruglezen, bij IRC kan je pas lezen op het moment dat je ingelogd bent tot op het moment dat je het scherm weer weg klikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
Als 1 van de mods verantwoordelijk voor de beslissing zijnde vind ik het zelf natuurlijk ook jammer, ook ik kijk naar BF3 uit. Maar het topic ontspoorde enorm, vooral de laatste paginas liepen regelmatig op felle discussies en geflame uit. Met discussies is niks mis maar het moet wel een beetje niveau en inhoud hebben en vriendelijk blijven. We hebben uiteraard regelmatig gecommuniceerd met gebruikers die regelmatig de fout in gingen en gebruikers bleven massaal de modbreaks negeren.

Dag na de lancering van de beta komt er gewoon een vers BF3 topic die hopelijk beter verloopt omdat gebruikers eindelijk de game gedeeltelijk kunnen spelen waardoor de posts hopelijk ook meer inhoud betreft de game krijgen om toch de rest van de community te kunnen informeren over BF3 en hun reacties erop kunnen delen.

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Ik ben, als topicstarter, het geheel eens met de mods. Het topic zal vol met echt domme vragen en domme gebruikers. Je mag niet zeggen dat vragen dom zijn hoor ik van veel mensen. Ik denk daar naar aanleiding van het topic toch anders over.

Is de key giveaway voorbij wordt er serieus nog minstens 10 keer geroepen dat er ontopic gegaan moet worden. Beetje hetzelfde effect als in een stiltecoupe gaan krijsen dat het stil moet zijn als een paar mensen nog wat praten na binnenkomst praten. Wat denk je dat storender is?
Er zijn zo enorm veel officiële waarschuwing gegeven en niemand trekt zich er een hol van aan. Het is zelfs vaak genoeg aangegeven dat een topic report gewaardeerd wordt en users die gaan schreeuwen absoluut niet. Dat is gewoon je eigen topic om zeep helpen. Hoe vaak zijn er wel niet modbreaks geweest die genegeerd werden?

Daarnaast stikte het gewoon van de domme en luie gebruikers. Het soort forummer dat liever 300 keer een vraag stelt dan ook maar 1 keer een antwoord te zoeken. Het type dat nooit mensen zal helpen maar altijd hulp zal vragen. Elke vraag die je maar kan bedenken is al minstens 10 keer gesteld. Vragen over DLC, vragen over specs, vragen over releasedate, vragen over keys,... elke vraag had met een topic search beantwoord kunnen worden. En wat denk je van mensen die vragen hoe je een key in Origin in moet voeren? Die sprinten liever naar het forum om een vraag te posten dan om even op wat knopjes te drukken. Of de mensen die Origin niet konden downloaden? Schreeuwen meteen om een downloadlink in plaats van Google te pakken.

En dan heb je nog de mensen die alles wat ze lezen direct copypasten in het topic zonder te zoeken of het al gepost is. Elke link komt minstens 5 keer terug, elk nieuw filmpje ook. Tijdens de key giveaway is het al 10x gepost dat de key op Facebook ook te krijgen is. Weet je waarom niks terug te vinden is? Omdat iedereen alle nuttige posts uit het zicht spammed met domme vragen en opmerkingen.

Ik kan al precies voorspellen waar het topic na de beta voornamelijk over zal gaan, dezelfde vragen eindeloos achter elkaar herhalen nadat ze elke keer al beantwoord zijn. En wat denk je van de mensen die zeggen hoe goed ze hem kunnen spelen met hun systeem? Ook al is er een speciaal topic nog zal het in het Battlefield topic gepost worden. Of wat dacht je van de release? Hoe vaak wel niet gepost zal worden dat mensen hem hebben.

Mensen zoals .kernel. zijn onderdeel van het probleem vrees ik. Constant verwachten dat mods coulant zijn nadat ze al vele malen het topic hebben opgeschoond. Dat kost aardig wat werk hoor, denk je dat ze daar zin in hebben? Zeuren dat ze niet coulant zijn terwijl ze enorm hun best doen om het topic netjes te houden.

Mooi alternatief zou zijn een permanente ban aan iedereen die zich misdraagt. Punt is dat er dan niks over blijft want niemand heeft meer post rechten over.

Ik zeg chapeau mods dat jullie het nog zo lang hebben volgehouden.

Wil je over BF3 kletsen? Start #battlefield3 op de GoT server.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Is dat niet met elk populair spel of hardwareproduct zo dan? Dan kan je vrees ik wel een héle hoop dichtgooien :S

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
Jejking schreef op zaterdag 24 september 2011 @ 00:37:
Is dat niet met elk populair spel of hardwareproduct zo dan? Dan kan je vrees ik wel een héle hoop dichtgooien :S
helaas zien we toch verschillen in andere populaire topics.

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:53

beany

Meeheheheheh

Maar het jammere blijft toch dat de mensen die wel normaal kunnen doen er de dupe van zijn. De mensen die trollen, klakkeloos copy/pasten, etc, etc gaan zorgeloos ergens anders verder.

Gooi het topic open, en (temp)ban de geen die er een potje van maken. Waarom moeten toch altijd de goede onder de kwaaie lijden?

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

• Motrax
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

Sn0wblind schreef op zaterdag 24 september 2011 @ 02:29:
[...]

helaas zien we toch verschillen in andere populaire topics.
is idd niet de eerste keer dat een populair FPS draadje ontspoort en gesloten wordt. Trekt blijkbaar een type volk aan... :/

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

Verwijderd

Helemaal top dat het bf3 topic weer open is!
Kan ik weer lekker verder lurken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .kernel.
  • Laatst online: 06-07 21:28
Thanks en relaxed dat jullie het hebben heroverwogen!
Pagina: 1