Stotteren in games met parallels

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakG5
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14-10 18:33
Omdat ik een ssd heb geïnstalleerd maak ik in plaats van bootcamp gebruik van parallels mede omdat dit ook makkelijker is. Maar nu is er een probleem. Gamen gaat opzicht redelijk, ik verwacht geen hoge gameprestaties maar tijdens het gamen wil het nog al is stotteren.

Dus het gamen zelf gaat prima maar af en toe hapert de game even en dat is vrij vervelend. Is er een manier om dit op te lossen? Of moet ik dan echt met bootcamp werken?

Specs:

Macbook pro 15
Intel core i7 2.0Ghz
8gb ddr3 1333Mhz
Ocz vertex 3 240Gb
Os X Lion
Windows 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kavaa
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-10 16:46
Heb je al eens naar de settings van je virtual gekeken of je daar iets aan kunt vinken wat de performance verbeterd?

En welk os gebruik je om te gamen?

ICTWebSolution - Wi-Fi Problemen? Stuur maar een berichtje! - Wi-Fi Bereik verbeteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herby
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-01-2022

Herby

Stalknecht

djkavaa schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 18:39:
Heb je al eens naar de settings van je virtual gekeken of je daar iets aan kunt vinken wat de performance verbeterd?

En welk os gebruik je om te gamen?
Windows 7 staat er ;)

Maar echt ik snap niet zo goed waar al deze topics vandaan komen, lichte games in OS X draai je met Wine of Crossover (VM paralles w/e gewoon niet doen voor games...) en anders lekker Bootcamp gebruiken. Je wilt gaan gamen en dan heb je alles nodig van je systeem, waarom dan nog een OS gaan emuleren ? Dat kost je gewoon te veel resources.

Compromis? Hoezo heb ik het mis dan?! | Geluk = gelul met een K | з=(•̪●)=ε

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kavaa
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-10 16:46
Excuus beetje overheen gelezen.
Maar het is natuurlijk ook beter om bootcamp te gebruiken, maar het gamen in een virtueel os moet ook werken vooral met een SSD en een goeie processor.

Ik denk dat als je zo door wilt gaan met het gamen in een virtueel os, je toch eens je instellingen van de VM moet controleren.

Volgens mij maakt het niks uit om 2 partities te hebben op een SSD <?>

[ Voor 10% gewijzigd door Kavaa op 23-09-2011 18:59 ]

ICTWebSolution - Wi-Fi Problemen? Stuur maar een berichtje! - Wi-Fi Bereik verbeteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• overtones
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 02:09
Maar het is natuurlijk ook beter om bootcamp te gebruiken, maar het gamen in een virtueel os moet ook werken vooral met een SSD en een goeie processor.

Bootcamp is de enige manier het doorsluizen van data en processorkracht is het probleem niet maar bij gamen gebruiken we nog altijd een videokaart en dat gaat gewoon klote in een vm

|| iPhone 17 Pro 256GB CO || Apple Watch Ultra 1 || iPad Pro 12.9 2020 128GB Wifi || AirPods Pro 3 || AirPods Max USB-c || Apple TV 4K || Apple TV 3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herby
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-01-2022

Herby

Stalknecht

Om mijn verhaal en dat van mijn bovenbuurman nog eens wat kracht bij te zetten ;

Afbeeldingslocatie: http://www.usenix.org/event/wiov08/tech/full_papers/dowty/dowty_html/mksarch.png

Bron

Compromis? Hoezo heb ik het mis dan?! | Geluk = gelul met een K | з=(•̪●)=ε

• tweakG5
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14-10 18:33
Ok jammer dat het niet kan met parallels zou wel zo makkelijk geweest zijn.

Ik zal dan wel bootcamp installeren met de games op een aparte hdd.
Pagina: 1