Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• LuckyLukeNL
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
Een hele goeie dag,

Ik heb een probleem en kan het antwoordt niet echt ergens vinden, dus zou graag wat duidelijkheid hierover willen hebben.

Ik heb een ASUS N53JF laptop. Daar zit een recovery partitie op blijkbaar, maar die heb ik dus per ongeluk laatst verwijderd (ik weet heel erg dom). Er stond geen naam bij en hij was wel 20GB groot. Verder heb ik ook geen Recovery CD ofso. Wel een driver CD die ik bij mijn asus laptop kreeg.
Laatst heb ik ook Windows 8 geïnstalleerd op mijn externe harde schijf. Nu is het probleem dat elke keer als ik mijn laptop opstart ik die ESATA in mijn laptop moet doen zodat het bootmenu komt waaruit ik tussen W7 en W8 kan kiezen. Daarna kan ik mijn sata er weer uittrekken. Graag wou ik dus dit weekend mijn laptop terugzetten naar fabrieksstatus of een schone installatie. Maar aangezien ik geen recovery CD heb of Recovery partitie kan ik dat dus niet doen. Maar is er nu een optie om alsnog een schone installatie te doen? Heb namelijk geen Windows 7 CD?

mocht je nog extra info nodig hebben gewoon vragen. ;)

Mvg,

Luuk

• Phase
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-04-2022

Phase

Supremely Insane

Download een windows 7 en activeer die met de productcode die wss op een microsoftsticker aan de onderzijde zit?

Anders wordt het contact opnemen met Asus om een recoverydvd aan te vragen, kost je wss wel een paar tientjes.

Time is never wasted when you're wasted all the time.

• LuckyLukeNL
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
oke, en weet iemand een goeie site waar ik die kan downloaden? of zijn die ook op spotnet ofso te downloaden? Ik heb trouwens idd een code onder mijn laptop zitten.