Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[bug] Afbeelding kon niet worden geladen

Pagina: 1
Acties:
  • 293 views

• ieperlingetje
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Bij de reviewpagina's worden bepaalde afbeeldingen niet goed geladen, ik krijg dan de melding "De afbeelding kon niet geladen worden.". Na meerdere malen van afbeelding te switchen lukt het dan wel om de bewuste foto te laden. Deze fout treed op ongeacht het artikel, wel alleen als de lightbox een reeks afbeeldingen moet weergeven. Ik draai chrome 14.0.835.186 onder windows vista (volledig gepatcht).

pagina waar het probleem optreed: reviews: Windows 8 op ARM-hardware: werk aan de winkel

Tijdmachine | Nieuws trends

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18-11 12:58
Ik kan het niet reproduceren. Iemand anders met hetzelfde probleem?

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

Ik had em net bij deze, even naar vorige foto en weer volgende geeft schijnbaar tijd genoeg om de afbeelding in te laden en hem dus wel te tonen.

FF6.0.2, W7 SP1

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:34

crisp

Devver

Pixelated

Tenzij dit echt vaak voorkomt is dit niet iets wat per-sé een bug aan onze kant is. Op dit moment is dit dus een 'can't reproduce'...

Intentionally left blank

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15:00

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Ik heb mbt deze bug een timeout iets opgehoogt, daarmee zou het probleem opgelost moeten zijn.

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15:00

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Nu ook echt opgelost; http://www.gossamer-threads.com/lists/varnish/bugs/21298 liep ons te pesten.

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.