Vervelende gebruiker op de FP

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Een tijdelijke ban lijkt mij zelfs op z'n plek, zulke uitspraken zijn zwaar ongepast.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 02-10 15:44
Mee eens met bovenstaande.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23:40
Fietsbel schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 15:54:
Een tijdelijke ban lijkt mij zelfs op z'n plek, zulke uitspraken zijn zwaar ongepast.
+1, waarbij ik dat zelfs een understatement vind 'zwaar ongepast'. Zeg maar gerust zwaar beledigend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Hij blifjt gewoon doorgaan: Verwijderd in 'nieuws: 'Moslimhacker' kraakt website Geert Wilders - update'

(nog eens onjuist ook, maar hé, who cares?)

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 02-10 15:23

Zeror

Ik Henk 'm!

alex3305 schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 16:02:
[...]

+1, waarbij ik dat zelfs een understatement vind 'zwaar ongepast'. Zeg maar gerust zwaar beledigend.
Zijn uitspraken zijn niet alleen beledigend, maar zelfs racistisch.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg een overdosis van ironie te verwerken op een dergelijke wijze. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 16:10:
[...]

Ik krijg een overdosis van ironie te verwerken op een dergelijke wijze. ;)
Idd... hij klaagt over intolerantie, maar hij is zelf één van de minst tolerante posters in de hele newspost.

The irony, idd :P

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xubby
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12-03-2017

Xubby

just waddling around ...

Anoniem: 171671 in 'nieuws: 'Moslimhacker' kraakt website Geert Wilders - update'
-1 en echt ongewenst. De rest vind ik vervelend, nadrukkelijk aanwezig, ongewenst, maar racistisch, nee.
Wel kunnen we zonder reacties van zo iemand, wat mij betreft.

• Poops_McGhee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 04:55
Fipo's worden systematisch verwijderd en de rotzooi van deze gebruiker is nog gewoon zichbaar? Goeie standaard, PowerMods. NOT!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01:21

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
En dan moet jij op zo'n manier trollen? Waar wij ingrijpen is dat niet altijd zichtbaar, laat dit soort zaken dus ook gewoon volledig aan ons over.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Verwijderd

Dirk schreef op zaterdag 24 september 2011 @ 13:00:
En dan moet jij op zo'n manier trollen?
Het uiten van kritiek is niet gelijk aan trollen. Goed, je kunt vraagtekens stellen bij de wijze waarop de kritiek werd geuit, maar, als kritiek uiten nu al gelijk staat aan trollen, voor de PowerMods en/of de crew, sjah, misschien is het dan inderdaad terecht dat de kritiek wordt geuit.

• silmaril8
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
la maar

[ Voor 96% gewijzigd door silmaril8 op 24-09-2011 13:07 ]

• Dirk

Dirk

De toon van de reactie bevalt me niet. Dat is dan ook de troll, de inhoud had prima op een andere manier gebracht kunnen worden.

Anyways, afgehandeld.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• wildhagen
  • Niet online
De user die ik in de TS noemde blijft anders ook vandaag gewoon doorgaan op dezelfde voet, dus dat ingrijpen is niet erg effectief in dit geval....

Virussen? Scan ze hier!

• Dirk

Dirk

Wat hij gisteren plaatste was irritant, maar vereiste op het eerste gezicht nog geen direct ingrijpen, na wat hij vannacht heeft geplaatst heb ik inderdaad een hoeveelheid rotzooi opgeruimd.

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18:41
Je moet voor de grap al zijn andere post in andere NP ook maar eens lezen, een bonk negativiteit.

Verwijderd

Dirk schreef op zaterdag 24 september 2011 @ 13:08:
De toon van de reactie bevalt me niet.
Dat is de nuance, hij bevalt jou persoonlijk niet. Persoonlijk zag ik er geen troll in. Jij ervoer het als troll, dat maakt het nog niet noodzakelijkerwijs tot een troll, sommige mensen trekken zich bepaalde uitlatingen nu eenmaal harder aan dan andere mensen dat doen.

Enfin, laten we inderdaad niet vergeten waar dit topic uberhaupt over ging - een écht troll en flamebaiter. Iemand die toch zondermeer op een permaban is afgestevend.
Pagina: 1