Een moeilijk te omschrijven probleem. Toch een poging: onlangs heb ik een wordpress theme gemaakt. Alles prima, met uitzondering van de rendering op Safari (zowel mac als win). Als de website niet gecachet is, worden stukken tekst niet weergegeven die wèl in de DOM terug te vinden zijn. Als deze tekst in een A element met een :hover pseudoclass staan, verschijnen ze met een mouseover event. Als ik in de debugger eigenschappen van de style van verborgen tekst aanpas, verschijnt het ook. Het lijkt er dus op dat de browser pas bewust wordt van deze content als het erop gettandeerd wordt.

Dit is een screenshot van Safari, het probleem en de DOM structuur.

Precies dezelfde code maar dan in Chrome. Firefox en IE geven het ook goed weer.
Hier de link:
*snip* maak even een uitgeklede(!) testcase a.u.b.
Heeft iemand hier iets soortgelijks meegemaakt of een oplossing in gedachte? Ik heb al overwogen met javascript de style van alle content te manipuleren op een timer na een document ready state om het effect van zo'n mouseover te emuleren maar dit is wel heel gortig.

Dit is een screenshot van Safari, het probleem en de DOM structuur.

Precies dezelfde code maar dan in Chrome. Firefox en IE geven het ook goed weer.
Hier de link:
*snip* maak even een uitgeklede(!) testcase a.u.b.
Heeft iemand hier iets soortgelijks meegemaakt of een oplossing in gedachte? Ik heb al overwogen met javascript de style van alle content te manipuleren op een timer na een document ready state om het effect van zo'n mouseover te emuleren maar dit is wel heel gortig.
[ Voor 3% gewijzigd door RobIII op 23-09-2011 15:43 ]