Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[NBBG]Multimedianotebook oktober 2011

Pagina: 1
Acties:

• WoutF
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:08

WoutF

Hoofdredacteur
Topicstarter

[NBBG]Multimedianotebook oktober 2011

Voor de NBBG van oktober zijn we op zoek naar de beste multimedianotebook van dit moment. Een hoge resolutie, krachtige cpu en een grote harde schijf zien we daarbij als een vereiste. Het budget is 1300 euro.
Voorselectie
We hebben alvast enkele modellen uitgezocht als voorselectie, maar zoals altijd willen we graag input en suggesties van jullie hebben.

pricewatch: Asus N75SF-V2G-TZ064V
Asus heeft zijn N-series recentelijk ververst, en de N75SF voldoet aan veel van onze eisen. Het scherm heeft een resolutie van 1920x1080 pixels, de quadcore-cpu is gekoppeld aan 8GB werkgeheugen en er is een blu-ray-drive aanwezig.

pricewatch: Dell XPS L702x (702X-2789)
De XPS 17 van Dell is ook een goede kanshebber. Voor 1189 euro kunnen we deze laptop configureren met een full-hd-scherm, 1TB-hdd, 6GB geheugen en een quadcore-cpu. Met het resterende geld kan gekozen worden voor een actieve 3d-bril, een blu-ray-drive, tv-tuner of extra geheugen.

• databit
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19-10 11:25
Zelf nu al 8 maanden tevreden eigenaar van een xps 15 met full HD scherm en heb tot op dit moment nog geen enkel moment spijt gehad van mijn aankoop. Het full HD scherm is werkelijk een verademing en in combinatie met het fenomenale geluid uit de JBL speakers levert dit een, voor laptop doen, ongekende multimedia-ervaring.

Ik ben toentertijd voor het 15" model gegaan omdat het geheel nog enigszins mobiel moest blijven i.v.m. studie. Als mobiliteit echter geen issue is, en je bent op zoek naar een degelijke multimedia notebook, dan zou mijn keuze snel gemaakt zijn: xps 17 zonder enige twijfel.

Verwijderd

Ik zie de xps 15 ook graag in de alternatieven verschijnen. Al is deze categorie daar niet helemaal voor bedoeld, veel meer dan de 2 modellen in de topicstart zijn er niet in dit segment. Al vind ik pricewatch: MSI GT780DX-268NL een kanshebber. Het scherm zal overigens wel brak zijn...