[FQL] Ontbrekende data entries

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bindsa
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Ik gebruk FQL om alle door gebruikers geposte foto's van de wall van een Facebook pagina te halen. Het werkt prima, maar ik mis een aantal foto's. Ik dacht eerst dat het aan de privacy instellingen van de gebruik lag, maar dat blijkt niet zo te zijn, want het komt ook voor dat van een bepaalde gebruiker de ene foto wel in de resultaten voor komt en de andere niet. Alle foto's zijn geshared als 'Public'.

Ik gebruik de PHP SDK

De code:
PHP:
1
2
3
$query = 'SELECT post_id,permalink,attachment,likes FROM stream WHERE source_id=var_id AND actor_id!=var_id AND attachment.fb_object_type="photo" ORDER BY likes.count DESC LIMIT 25;';

$photos = file_get_contents("https://api.facebook.com/method/fql.query?query=".urlencode($query)."&format=json&access_token=".$facebook->getAccessToken());

- var_id is de id van de Facebookpagina zodat de 'eigen' foto's van de pagina niet opgehaald worden.
- getAccessToken() geeft een valide token terug, dat heb ik gechecked.
- ik heb de query ook eens uitgevoerd zonder WHERE clause, en ook dan komen de betreffende entries met de foto's niet tevoorschijn
- ik heb het ook geprobeerd via de Graph API, maar dat geeft exact hetzelfde probleem (ook dezelfde entries missen)

[ Voor 4% gewijzigd door bindsa op 23-09-2011 14:43 ]