[Tweakblogs] 'door $naam' vervangen

Pagina: 1
Acties:

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:38
Volgens mij was het al eens eerder aangekaart, maar ik kon het niet vinden. Maar ik vind de aanvulling van de titel op Tweakblogs in de tracker een beetje ongelukkig gekozen :P Er komt 'door $naam' (in mijn geval dus 'door Hahn') achter de titel te staan, zonder dat er duidelijk wordt gemaakt dat het niet ín de titel zelf zit, maar dat het de schrijver is.

Hierdoor kan je dus misverstanden krijgen als 'Opgelicht door Hahn', als ik een blogpost maak met de titel 'Opgelicht'. En dan kan je wel zeggen dat je daar rekening mee moet houden en een andere titel moet gebruiken, maar dat blijft lastig. Want neem hetzelfde voorbeeld, oplichting, en verzin er een andere titel mee:
[list]
• 'Ik ben opgelicht' wordt 'Ik ben opgelicht door Hahn' - werkt ook niet
• 'Opgelicht worden' wordt 'Opgelicht worden door Hahn' - same difference
• 'Opgelicht via Marktplaats' wordt 'Opgelicht via Marktplaats door Hahn' - je snapt het al
• 'Opgelicht door Piet' wordt 'Opgelicht door Piet door Hahn' - tja, of dat nou echt beter is :P
Nu komt het weinig voor dat het echt een probleem is natuurlijk, maar ik denk dat het handig zou zijn als er op een andere manier duidelijk wordt gemaakt door wie het geschreven is. Een '- $naam' zou denk ik al beter werken.

The devil is in the details.

• DexterBelgium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-02 15:15
Wie heeft mij opgelicht? - Hahn.

m.a.w.: het is altijd een probleem, tenzij je met typografisch onderscheid kan gaan werken, of je "" om de titel zet.

[ Voor 65% gewijzigd door DexterBelgium op 23-09-2011 13:59 ]

T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say

• Hahn
Waarom zou je een streepje voor een antwoord zetten, als het geen opsomming is? :>

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16-01 06:54

Wiethoofd

Broadcast TOM

Het was idd eerder aangekaart: [feat] tweaken tweakblogtracker 'door $user' alleen in title 8)

* Wiethoofd is nog steeds voor een pipe ( | ) in de tekst en title, of juist het 'door $naam' in de tekst weghalen en alleen in de title (met pipe) laten staan.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• Soldaatje
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Of je haalt dat hele 'door $user' weg en zet het alleen in de mouseover.
Andere nieuwstitels hebben ook geen 'door $redacteur'.
Of 'onderwerp, $user' scheelt ook wat ruimte.

[ Voor 15% gewijzigd door Soldaatje op 23-09-2011 19:02 ]

Verwijderd

"Opgelicht!" -- tussen aanhalingstekens dus. --> "Opgelicht!" door Hahn

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 01:16

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

We zouden de gebruikersnaam tussen haakjes achter de titel van de blogpost kunnen zetten, zoals dat ook met de categorieën bij forumposts wordt gedaan. Bij de productreviews zouden we dan hetzelfde moeten doen. Hier tonen we ook de naam van de gebruiker die de review heeft geschreven.

• Hahn
Tussen haakjes zou ik ook prima vinden. Wat betreft productreviews zou het netjes zijn als het gelijk zou zijn met Tweakblogs, maar bij '$product review door $naam' kan er moeilijk een misverstand ontstaan of het nadelig werken :)

Pagina: 1