Inmiddels heb ik alweer 1.5 jaar een i7 (1156) setup zie (inventaris: PC
Ik wil deze BF3-ready gaan maken.
Nu was mijn plan om een 2e 6950 2gb in CF te zetten waare het niet dat ik mij iets meende te herinneren dat mijn mobo daar niet zo geschikt voor was.
CF zou performance verlies krijgen wanneer er een CF-setup zou worden geplaatst icm USB3 en SATA600.
Ik heb op diverse sites gelezen dat dit klopt maar dat dit marginaal is.
Ik heb in deze pc eens een SSD kunnen testen en de verschillen waren aanzienlijk merkbaar. Het laden van windows en spellen ging echt stukken sneller. Bijvoorbeeld bij COD blackops was ik ineens de 1e op het veld en moest telkens wachten op de rest.
Ik heb heel wat uren BF2 gespeeld en dat spel wilde veel geheugen hebben.
Een optie is dus ook voor mij om een SSD aan te schaffen en wat sneller en meer geheugen.
Ik heb nu 2 opties:
1x 6950 erbij plaatsen a 230euro
of
1x 128gb crucial M4 + 8gb PC3-12800 voor 200 euro.
Ik zou graag van jullie willen weten CF echt af te raden is op mijn mobo.
Tevens het verzoek van jullie mening welke optie de meest wijze is.
In ieder geval bedankt voor jullie aandacht zover.
Ik wil deze BF3-ready gaan maken.
Nu was mijn plan om een 2e 6950 2gb in CF te zetten waare het niet dat ik mij iets meende te herinneren dat mijn mobo daar niet zo geschikt voor was.
CF zou performance verlies krijgen wanneer er een CF-setup zou worden geplaatst icm USB3 en SATA600.
Ik heb op diverse sites gelezen dat dit klopt maar dat dit marginaal is.
Ik heb in deze pc eens een SSD kunnen testen en de verschillen waren aanzienlijk merkbaar. Het laden van windows en spellen ging echt stukken sneller. Bijvoorbeeld bij COD blackops was ik ineens de 1e op het veld en moest telkens wachten op de rest.
Ik heb heel wat uren BF2 gespeeld en dat spel wilde veel geheugen hebben.
Een optie is dus ook voor mij om een SSD aan te schaffen en wat sneller en meer geheugen.
Ik heb nu 2 opties:
1x 6950 erbij plaatsen a 230euro
of
1x 128gb crucial M4 + 8gb PC3-12800 voor 200 euro.
Ik zou graag van jullie willen weten CF echt af te raden is op mijn mobo.
Tevens het verzoek van jullie mening welke optie de meest wijze is.
In ieder geval bedankt voor jullie aandacht zover.