Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil vSphere op eem PC gooien en dan een aantal VM's laten draaien. Alleen wat zijn de maximale specs voor 1 VM ? Ik wil eerst de trail proberen van vSphere 4.0. Ik hebt dit al gevonden:

http://www.vmware.com/pdf/vsphere4/r40/vsp_40_config_max.pdf

Kan dat kloppen dat er dan 1 VM 8 vCPU's kan hebben en een max van 255 vRAM ? Of zijn dat de specs voor wat vSphere max aankan om vSphere op te laten draaien ?

Thanks!

• Question Mark
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09:15

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

Er staat letterlijk in de pdf dat dit de virtual machine maximals zijn. Een stukje verderop in de pdf staan de ESX host maximums. :)

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B

• RvV
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online

RvV

1 VM inderdaad 8 vcpus (als je host dat kan bieden natuurlijk) en max 255GB ram voor je VM.

(Mijn 6 jaar vmware ervaring zegt mij dat je dat niet nodig gaat hebben...) :P

[ Voor 31% gewijzigd door RvV op 23-09-2011 13:33 ]

Y'24

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik wou het even zeker weten. Dit is voor op me stage. Hun zelf kwamen er niet uit. En naar een hoop wikken en zwegen kwam ik die pdf tegen. En ik vermoede het al door de " vCPU en vRAM" toen had ik al het idee dat het wel moest zijn. Er komt zowiezo al exchange op te draaien en afast. Ik ben ook maar een net 2e jaars ICT student van het MBO die net zijn 1e jaar heeft afgerond dus nog zeer weinig verstand hier van heeft. Maar zo zie je maar weer zoek werkt leert. En bedankt voor het certificeren dat het dat is. Ik dat het inmiddels hier wel al aangegeven dat het dat wel moest zijn anders staat er al geen "v" voor. Top!