ik kan niet op battle.net komen ! van diablo2

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenkpie
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 26-09 10:24

Frenkpie

"Crocs Rule !"

Topicstarter
ik heb netwerk cross 10 mbit
15 crosskabel

het lukt me niet om op battle.net te komen via mijn eigen comp (staat boven)

ik share internet (chello in brabant) via winproxy.
onder staat de server een daarmee kan ik wel op battle.net komen
nouja boven ook, ik kan ook inloggen enz
maar als ik dat dan heb gedaan op closed battle.net zegt ie dat de realm down is. maar beneden doet ie het wel :?

ik had dit al gepost op spielerij
maar niemand wist het echt
ik kreeg van 1 iemand wel een paar urls maar ik ben er niet echt wijzer van geworden. het is iets met de poort ofzoiets.naja ik kan wel gewoon q3 en cs (hl) spelen

plz help me !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenkpie

Frenkpie

"Crocs Rule !"

Topicstarter
niemand??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja, als je achter een gateway/firewall/proxy/NAT zit, dan zul je toch bepaalde aanpassingen moeten maken voordat je een specifiek programma via internet kunt gebruiken. Het heeft inderdaad te maken met het forwarden van bepaalde poorten die dat specifieke programma nodig heeft.

Dat Quake3 en Counterstrike het wel zonder problemen doen heeft te maken met het feit dat sommige programma's WEL rekening houden met het eventueel delen van een internetverbinding en anderen weer niet. Bij mij thuis draait Unreal Tournament achter mijn server als een speer, terwijl ICQ slechts GEDEELTELIJK werkt en mijn telebankiersoftware op dit moment helemaal niet (zal ik met poorten en zo moeten gaan klooien, maar ja, luilak dat ik ben stel ik dat steeds uit... :z )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenkpie

Frenkpie

"Crocs Rule !"

Topicstarter
Op dinsdag 20 maart 2001 23:09 schreef motown het volgende:
Tja, als je achter een gateway/firewall/proxy/NAT zit, dan zul je toch bepaalde aanpassingen moeten maken voordat je een specifiek programma via internet kunt gebruiken. Het heeft inderdaad te maken met het forwarden van bepaalde poorten die dat specifieke programma nodig heeft.

Dat Quake3 en Counterstrike het wel zonder problemen doen heeft te maken met het feit dat sommige programma's WEL rekening houden met het eventueel delen van een internetverbinding en anderen weer niet. Bij mij thuis draait Unreal Tournament achter mijn server als een speer, terwijl ICQ slechts GEDEELTELIJK werkt en mijn telebankiersoftware op dit moment helemaal niet (zal ik met poorten en zo moeten gaan klooien, maar ja, luilak dat ik ben stel ik dat steeds uit... :z )
uuuh......ok :?
kan je me ook PLZ helpen?
daarom heb ik ook deze topic geopent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenkpie

Frenkpie

"Crocs Rule !"

Topicstarter
verder niemand??