Hallo medetweakers,
Ik heb een probleem en ben ten einde raad.
Ik probeer op een laptop (zakelijk) Dell Latitude E6400 Java Runtime Envoirement aan de gang te krijgen.
Echter elke keer als ik dan de java versie check start op de website dan crasht IE8.
Eerst draait de check even daarna onderin de error (zonder verdere meldingen).
Er staat enkel "error, click fot details".
Echter klikken is zinloos er gebeurd toch niets.
Het volgende heb ik geprobeert:
- Java uninstallen en weer installen.
- IE8 Security settings naar default en JRE vrij gegeven (enabled).
- Run JRE scripts in IE8 enabled
- Proxy settings in Java Console ingevoerd
- IE8 opnieuw geinstalleerd.
- IE8 settings doorlopen bij de plugins Java disabled IE herstarten en weer Enabled.
- Diverse Java testen gedaan op verschillende sites om te kijken of het aan de website lag.
- Virus scanneer uitgeschakeld.
- Firewall is niet ingeschakeld.
Ik heb via google gezocht maar geen van de oplossingen die ik ben tegen gekomen is effectief.
Java.com bied enkele oplossingen die me niet hebben geholpen.
En de errors met een foutcode zijn niet van toepassing gezien ik geen fout code krijg.
Helaas niet de mogelijkheid tot het plaatsen hier van een Screenie zodat ik duidelijker kan maken wat er precies gebeurd.
Alle suggesties zijn welkom.
Bedankt.
Ik heb een probleem en ben ten einde raad.
Ik probeer op een laptop (zakelijk) Dell Latitude E6400 Java Runtime Envoirement aan de gang te krijgen.
Echter elke keer als ik dan de java versie check start op de website dan crasht IE8.
Eerst draait de check even daarna onderin de error (zonder verdere meldingen).
Er staat enkel "error, click fot details".
Echter klikken is zinloos er gebeurd toch niets.
Het volgende heb ik geprobeert:
- Java uninstallen en weer installen.
- IE8 Security settings naar default en JRE vrij gegeven (enabled).
- Run JRE scripts in IE8 enabled
- Proxy settings in Java Console ingevoerd
- IE8 opnieuw geinstalleerd.
- IE8 settings doorlopen bij de plugins Java disabled IE herstarten en weer Enabled.
- Diverse Java testen gedaan op verschillende sites om te kijken of het aan de website lag.
- Virus scanneer uitgeschakeld.
- Firewall is niet ingeschakeld.
Ik heb via google gezocht maar geen van de oplossingen die ik ben tegen gekomen is effectief.
Java.com bied enkele oplossingen die me niet hebben geholpen.
En de errors met een foutcode zijn niet van toepassing gezien ik geen fout code krijg.
Helaas niet de mogelijkheid tot het plaatsen hier van een Screenie zodat ik duidelijker kan maken wat er precies gebeurd.
Alle suggesties zijn welkom.
Bedankt.