Regelmatig plaats ik een plaatje op GoT. Even zo vaak krijg ik het plaatje te zien met de welbekende rode rand met het bijschrift:
Het plaatje gaat wordt in de topics al getoond in de juiste dimensies (tenminste, volgens mij gaat hij niet door een resizer heen?!?) en hiermee de opmaak behouden, waarom dan een topic defacen met een lelijke rode waarschuwing?
De moderne tweaker kan uiteraard wel resizen, maar de hedendaagse trend laat dat vaak niet (zo snel/makkelijk) toe.
Cliffnotes:
Kan de warning bij te grote images plaatsen niet verdwijnen?
Als tweaker zijnde ben ik uiteraard in het bezit van de laatste gadgets (lees; android phone) en maak ik gebruik van de laatste digitale trends (lees; G+, facebook, twitter). Hier zit direct voor een hoop mensen het probleem, foto's die gemaakt worden en via hun telefoon naar twitpic, picassaweb of whatever worden geüpload en postst die naar deze foto's verwijzen.Deze afbeelding is xxxx*xxxx pixels groot. Hier op GoT verwachten we dat je echte thumbnails maakt.
Kijk in de faq als je niet weet hoe dit moet.
Het plaatje gaat wordt in de topics al getoond in de juiste dimensies (tenminste, volgens mij gaat hij niet door een resizer heen?!?) en hiermee de opmaak behouden, waarom dan een topic defacen met een lelijke rode waarschuwing?
De moderne tweaker kan uiteraard wel resizen, maar de hedendaagse trend laat dat vaak niet (zo snel/makkelijk) toe.
Cliffnotes:
Kan de warning bij te grote images plaatsen niet verdwijnen?
A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814