Subject zegt genoeg lijkt me, ik wil dus weten of deze stabiel draait op een FSB van 146Mhz, zou het zonde vinden als ik mn snelheid omlaag zou moeten gooien.
volgens mij is dat een pci kaart en pci kaarten lopen helaas niet op de fsb maar veel trager. 33 mhz default snelheid als ik me niet vergis (nee, ik vergis me niet..)
zeg ff waar hij wel op draait, hoef je de aardige mensen hier die zo'n kaart hebben niet aan het rekenen te zetten. (sorry, ik heb zo'n kaart niet..)
zeg ff waar hij wel op draait, hoef je de aardige mensen hier die zo'n kaart hebben niet aan het rekenen te zetten. (sorry, ik heb zo'n kaart niet..)
Verwijderd
Gezien de instellingen denk ik dat je PCI bus op 146/4 = 36,5 Mhz loopt. De meeste PCI kaarten halen die makkelijk. Heb zelf 3 PCI kaarten die op 40Mhz lopen. 1 kaart is een Promise Ultra 33.
Heb de kaart zelf niet, maar ik denk wel dat het kan.
Heb de kaart zelf niet, maar ik denk wel dat het kan.
Sorry RdB, tuurlijk bedoel ik de snelheid waarop de PCI slot moet draaien, maar ik zit op een tweakersforum, dus als ik dan zeg een FSB van 146Mhz dan verwacht ik een klein beetje dat tweakers met me meedenken, dus een FSB van 146Mhz is met een pci divider van 3, 48Mhz en met een divider van 4, (zoals op mijn BE6 aanwezig) een snelheid van 36,5Mhz