Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Hallo
Ik zou graag willen weten welke windows phone beter is de
samsung omnia 7
of de htc HD 7

Ik wil de telefoon gewoon vooor partuculier gaan gebruiken beetje internetten, twitteren, facebook en mail checken ik vind een mooi groot beeldscherm belangrijk maar ook vind ik de helderheid belangrijk van het scherm het toestel moe ook snel zijn als ik op een app druk dat hij gelijk opstart en er staat

Ik hoop dat jullie voor kunnen uitleggen welke windows phone het beste is en welke ik het best kan gaan kopen bedankt mvg yor

• Relief2009
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-10 11:45
Als ik jou was, zou ik wachten op de nieuwe toestellen. Deze zijn hardware-matig net ff een stuk sneller en krachtiger.

Qua schermen ben ik nog niets tegengekomen wat een SAMOLED verslaat. Dus de omnia 7 sowieso. Verder is de omnia 7 qua prijs goedkoper te krijgen en vaak ook met 16GB geheugen.

Verwijderd

Sowieso de Omnia 7, het beeldscherm is een genot en de prijs is heerlijk! Heb hem zelf ook sinds kort en alles draaitas smooth as butter

• MarluXiaXl
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-09 11:13

MarluXiaXl

Moshi Moshi!

Voor al je sociale gebeuren en rappe opstarttijden maakt het in principe niet uit welke Windows Phone je kiest. Bij deze 2 zit het verschil echt puur in het scherm en de prijs. Ik heb zelf ook lang nagedacht over de Omnia 7 en de HD 7 en ben toch maar voor de Omnia 7 gegaan, waarom? Het Samoled ( Super Amoled ) scherm van samsung maakt een heel groot verschil in WP, het OS werkt ontzettend veel met zwart en wit en felle kleuren, door het Samoled scherm spat het er echt af!

De HD7 heeft een groter scherm maar dan wel maar 4,3 inch i.p.v. 4 inch. Dit is eigenlijk niet zozeer merkbaar als je zelf geen 4 inch scherm bent gewend, als je vanaf een oude gsm komt is 4 inch meer dan genoeg ;)

Maar zoals Relief2009 al zei kun je beter even wachten tot begin oktober, dan komt HTC met 2 nieuwe toestellen met de nieuwe update voor Windows Phone genaamd "Mango" dit maakt het OS stukken fijner! Ook komt Nokia met nieuwe toestellen, Samsung, Acer, ZTE, en ik geloof ook LG.

Hopelijk genoeg info ;)

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18:58

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Hallo, welkom op GoT :)

Hier op GoT verwachten we dat je zelfstandig genoeg bent om zelf specs te vergelijken en beslissingen te nemen. Er is niemand die voor jou kan beslissen welke telefoon het beste voor jou is. Als de ene telefoon zo veel beter zou zijn, dan zou de andere niet worden verkocht. Vergelijk ze en maak zelf de beslissing. Dit topic gaat op slot. Lees voor je nog een topic opent eerst eens het Het algemeen beleid door. Daar staat in waar een topic aan moet voldoen.

[ Voor 16% gewijzigd door janvanduschoten op 23-09-2011 00:06 ]

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Dit topic is gesloten.