• Jimiw
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 11-05 18:24
Hee mannen hebt gekeken maar kon geen antwoord vinden op mijn vraag.

Het ideale doel voor een tablet voor mij zou zijn als universle afstandbedieingen en wou altijd een Ipad maar wachtte nog op erg goede software maar nu zag ik eindelijk een tablet die IR ingebouwd heeft.
In het promo filmpje van de software ziet het er echt chique uit maar ik moet 1 ding weten voor ik hem koop.... kan ik sequenties maken?

Als iemand mij dit kan vertellen zou ik enorm geholpen zijn!

Mvg

Verwijderd

Geen goed antwoord op je vraag, maar wat zijn dat 'sequenties'?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2011 23:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 00:59

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Zou je zo vriendelijk willen zijn en je topicstart willen aanvullen? Geef bijvoorbeeld aan welk tablet, welk filmpje en wat zijn sequenties. Is deze informatie niet te vinden bij de verkopende partij? Ik mag aannemen dat degene waar je hem wilt kopen wel weet of dat wel of niet kan.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

De Sony Tablet S draait toch een min of meer kale Honeycomb?. In dat geval zal er ongetwijfeld het e.e.a. in de Market te krijgen zijn om van je tablet een afstandsbediening te maken. Bedoel je met sequenties zoiets als wat Logitech geeft? Dus bij TV kijken gelijk je tv en je versterker aan?

Zoals Janvanduschoten al aangeeft. Druk op de edit knop en vul je vraag een beetje aan.

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tinusbalpol
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ik zou even bij een mediamarkt of andere winkel naar binnen wandelen en even spelen met de applicaties hiervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinand
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14-12-2023
Ik had dat getest op me tablet en het is een functie die er al op staat. Linksboven in de hoek heb je al een app geinstalleerd die dus dat infrorood gebruikt. Daarin kun je uit een dropdown list kiezen uit duizended merken en daarnaast het soort apparatuur, en dan als laatste het product. Dat ir is ook mooi grafisch weergeven en functioneel goed bruikbaar. De response is ook direct en het voelt aan als een goede afstandbediening. En je hoeft dus ook geen app te installeren om het te kunnen gebruiken. Is eigenlijk een soort van "bloatware".

En je kan meerdere aparaten tegelijk mee bedienen dus idd op meerdere frequenties. De tablet onthoud gewoon welke apparaten je opgezocht en bedient hebt en die komen dan "naast elkaar te staan" in de lijst. Dus om op je vraagn antwoord te geven: het kan.

Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimiw
Wat ik bedoel met sequenties is... Knop Tv kijken schakelt Tv aan en zet die op hdmi 1, meteen gaat hdmi swichter naar hdmi 1 en de STB gaat aan. Tevens schakelt versterker naar TV.

Zoals logitech harmony kan, heb het gevraagd bij Saturn maar niemand kan me daar iets vertellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinand
Jimiw schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 18:46:
Wat ik bedoel met sequenties is... Knop Tv kijken schakelt Tv aan en zet die op hdmi 1, meteen gaat hdmi swichter naar hdmi 1 en de STB gaat aan. Tevens schakelt versterker naar TV.

Zoals logitech harmony kan, heb het gevraagd bij Saturn maar niemand kan me daar iets vertellen.
Ik zal het eens voor je testen. :) Dan vertel ik later wel het resultaat

Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimiw
Je bent een held :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-08 14:41
Macro mogelijkheid zit er niet op helaas

Systeem Specs

• Vinand
Ik heb dan wel een ps3, sony tv en pioneer home cinema en daarmee is het wel gelukt. Maarja, dan springt me home cinema standaard aan als ik me ps3 geluid doorstuurt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• manvanstaal
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 26-06 07:19
op het net kun je lezen dat je nog geen macro's kunt maken. Maar binnen afzienbare tijd komt die mogelijkheid wel beschikbaar.

Chaos is a higher form of arranging

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nobleone
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20:22
En die "afzienbare tijd" is ruim een jaar gebleken; op 12/12/12 is met 4.0.3 release 5a eindelijk de belofte ingelost in de vorm van macro's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Occy74 schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 19:56:
Macro mogelijkheid zit er niet op helaas
Niet waar.............

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinand
2 jaar geleden niet... nu met de nieuwste updates in 2013 wel... ;)

Pagina: 1