Antec P193 V3 en 240mm radiator

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• Lejavh
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 14:11
Beste Tweakers,
Ik heb ene vraag die ik anders nooit zou stellen in een topic omdat het antwoord daarvan meestal wel te vinden is op Google ofzo, maar naar lang zoeken kom ik het maar niet zeker te weten.
Dus dan wees ik maar brutaal, en stel ik het gewoon hier op GoT :p

Mijn vraag is dus of er iemand weet of er in een Antec P193 V3 een 240mm radiator past, en of er iemand ervaring mee heeft en het dus zeker weet.
Het enige wat ik weet, is dat er in de bovenkant van deze kast wel 2 140mm fans zitten, maar of er dus een radiator in past weet ik niet.

Alvast bedankt ;)
Vapid

• Abeltje130
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 13-03-2024
Radiatoren verschillen sterk in dikte, sommige zullen welicht wel passen, sommige niet.

• Lejavh
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 14:11
Dat weet ik dat ze in dikte verschillen, maar kan ik ze soieso monteren in deze kast qua schroeven enzo.

Het gaat in dit geval over een Corsair Hydro H100 setje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ingmaronline
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 13-09 10:38
Een H100 heeft 2x120MM fans. Zoals jij al hebt gezegd zitten er in de bovenkant van jouw kast 2x140MM fans.

Als we er maar vanuit gaan dat die radiator er in past ( Lijkt mij wel, aangezien de radiator niet breder of groter lijkt dan 2x120MM fans, en dus ook wel in een 2x140MM gat past ) heb je wel het volgende product nodig:

120mm to 140mm fan adapter

Dus: Daar twee van en in je bovenkant schroeven, H100 daar in, en klaar.

Of het werkt, het lijkt me wel, maar pin me er niet aan vast ;)

''it's the shitty kind where your girlfriend stops talking to you and she says "nothing" when you ask her what's wrong'' Maddox