• mrhp
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 12:02
Hallo

Ik heb sinds 3 weken een Asus K53SV-SX146V. Heel tevreden, maar sinds vandaar doet de functietoets het niet meer. Geluid harder en zachter enz doet het niet meer. Geluid harder en zachter zetten kan nu alleen rechts onder gedaan worden, dat zeer irritant is.

Is het een software probleem en dus zo op te lossen of moet ik ermee terug naar de winkel?

Alvast bedankt!

Groeten Hugo

[ Voor 15% gewijzigd door mrhp op 22-09-2011 20:50 ]

• Jwlb
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 04-06 16:25
Beste Hugo,

Zelf geen ervaring met de Asus maar het klinkt als een software probleem. Heb je iets veranderd aan je instellingen in je drivers? Probeer te testen of de laptop de toetsaanslag wel registreerd.

Verder kan je zulke vragen voortaan beter in het Grote Asus N-serie topic plaatsen. Anders krijgen we zometeen een overload aan topics voor allerhande vragen

• mrhp
Beste Jwlb,

Dit is een K serie, geen N serie.

Wat vreemd is is dat ik wel de functietoets en F2 (slaapstand) kan gebruiken. Ik heb ook geen idee waar ik het op kan lossen..

Groeten Hugo

Edit: hetzelfde probleem als hier: http://answers.yahoo.com/...qid=20100729115841AABdckQ

[ Voor 21% gewijzigd door mrhp op 22-09-2011 21:41 ]

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11:45

Quad

Doof

Heb je geprobeerd de drivers opnieuw te installeren?
Als je dat nog niet gedaan hebt, graag even doen.

Slaapstand enzo zijn hardgebakken in de laptop, werken ook bijv. met een live CD in sommige gevallen.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrhp
Ik heb niks veranderd aan de instellingen vvan de computer/drivers Ik heb even rondgekeken op de asus site, maar welke van deze moet ik downloaden?

http://www.asus.nl/Notebo...rformance/K53SV/#download

Groeten, Hugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuckyLukeNL
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
als het goed is heb je een asus driver cd bij je aankoop gekregen, moet je cd opstarten en dan even de cd runnen en alle drivers opnieuw installeren dan doet hij het weer, dat probleem had ik ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11:45

Quad

Doof

LuckyLukeNL schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 09:46:
als het goed is heb je een asus driver cd bij je aankoop gekregen, moet je cd opstarten en dan even de cd runnen en alle drivers opnieuw installeren dan doet hij het weer, dat probleem had ik ook
Sowieso de laatste drivers downloaden van Asus site..

@mrhp, je moet de ATK hebben.
Description

ATKACPI driver and hotkey-related utilities

File Size

8,02 (MBytes)

2011.06.27 update
Is de laatste versie (bovenste)
Installeren, rebooten en alles moet weer werken.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 419845

Ik had hetzelfde probleem met dezelfde laptop, bij mij hiep het om in 'Een programma verwijderen of wijzigen' het programma 'ATK Package' te herstellen.
Pagina: 1